Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مراغه - ايرنا - نماينده مردم هشترود و چاراويماق در مجلس شوراي اسلامي گفت: بانک سپه به عنوان يکي از مشارکت کنندگان در ساخت آزادراه هشترود - مراغه به تعهدات خود در قابل اين طرح عمل نمي کند.

به گزارش ايرنا، سيد حمزه اميني روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته گذشته قرار بود 50 ميليارد تومان به عنوان پرداخت اوليه ازسوي بانک سپه پرداخت شود که تاکنون عملياتي نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در ساخت اين آزادراه سهم دولت 60، بخش خصوصي 20 و بانک سپه 20 درصد است.
ساخت آزادراه 92 کيلومتري مراغه - هشترود در پنج قطعه و با هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري از سال 93 آغاز شده و اکنون پس از گذشت 39 ماه تنها از 30 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است.
جاده فعلي مراغه - هشترود به طول 10 کيلومتر، تقاطع و شاهرگ ارتباطي استان هاي آذربايجان شرقي، کردستان و آذربايجان غربي با حدود 10 ميليون نفر جمعيت است و همين امر، اهميت تسريع در ساخت آزادراه در اين مسير را دوچندان مي کند.
اميني همچنين به طرح ايجاد فاضلاب مدرن هشترود اشاره کرد و گفت: براي ساخت اين فاضلاب 40 ميليارد تومان هزينه نياز است و 10 ميليارد تومان براي احداث تصفيه خانه در نظر گرفته شده که اميدوارم تا پايان سال 98 به بهره برداري برسد.
وي بر غيرقابل شرب بودن آب هشترود نيز اشاره کرد و گفت: آب شربي که به دست مشترکان هشترودي مي رسد داراي آرسنيک بوه و سلامت مردم شهر را تهديد مي کند که اميدوارم پس از آبگيري سد کلقان، آب شرب سالم به دست مردم برسد.
وي همچنين از سرمايه گذاري هاي جديد در شهرک صنعتي هشترود خبر داد و گفت: با احداث کارخانه هاي اکسيد تتانيوم، آهن اسفنجي، ريل آسانسور و پالايشگاه نفت در شهرک پروفسور هشترودي، اقتصاد منطقه متحول شده و بخشي از معضل بيکاري برطرف مي شود.
شهرستان هشترود با 57 هزار نفر جمعيت در 120 کيلومتري جنوب شرق تبريز مرکز آذربايجان شرقي واقع است.
3077/7486
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تضمین تعهدات بیش از ۲۰۴ هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای