Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:58:05 GMT

ترامپ: من به کیم جون اون اعتماد می کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۷۲۰۳۴

رکنا:ترامپ در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: من به رهبر کره شمالی اعتماد دارم.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با خبرگزاری سی بی اس، در خصوص اعتمادش به رهبر کره شمالی گفت: "بله، من به او اعتماد دارم. اما این به این معنا نیست که من نمی‌توانم اشتباه کنم".

پیش از این، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد دیدار دوم خود را با کیم جونگ اون در انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده آمریکا برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، پیش از این دونالد ترامپ در صفحه توییتر خود اعلام کرد که باوجود لغو سفر مایک پمپئو، وزیر امور خارجه امریکا به کره شمالی، می‌خواهد با کیم جونگ اون دیدار کند.

ترامپ نوشت: "وزیر امور خارجه پمپئو در آینده نزدیک عازم کره‌شمالی خواهد شد، به احتمال زیاد، پس از حل بحران در روابط تجارتی ما با چین این سفر صورت خواهد گرفت. در عین حال من صمیمانه‌ترین احترامات خود را به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی تقدیم می کنم. امیدوارم او را به زودی ببینم".

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ۱۲ ژوئن سال جاری در سنگاپور دیدار کردند. کیم جونگ اون و دونالد ترامپ پس از ادای جملاتی کوتاه مقابل خبرنگاران، پشت درهای بسته با یکدیگر دیدار کردند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ترامپ Trump سفر سفر کره شمالی مصاحبه اعتماد رهبر من عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده یک زن جوان زنان همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس

آردا گولر لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است.

طرفداری | نیمه اول دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید با تک گل آردا گولر به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

رئال مادرید در حالی در هفته سی و سوم لالیگا مقابل رئال سوسیداد قرار گرفت که تغییرات زیادی را نسبت به بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو تجربه می‌کرد. تغییرات کارلتو البته کاملا منطقی است چراکه رئال مادرید چند روز دیگر بازی بسیار حساسی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا آن هم در آلیانتس آرنا در پیش‌رو دارد. در این مسابقه آردا گولر برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد.

گولر در نیمه اول یکی از بازیکنان خوب رئال مادرید بود و در دقیقه 29 از روی پاس زیبای کارواخال، با یک ضربه دقیق و زمینی گل اول این بازی را برای رئال مادرید به ثمر رساند. این دومین گل گولر در رقابت‌های لالیگا و البته اولین گل او در اولین بازی است که از ابتدا در این فصل در ترکیب رئال مادرید به میدان رفته است. آردا گولر به خوبی نشان داد که لایق اعتماد بیشتری در رئال مادرید است و می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار این تیم اسپانیایی به حساب آید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن