Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به هزینه بین دو تا هفت میلیاردی مرمت هر کاروانسرا  تاکید کرد : با همکاری بخش خصوصی ۲۵ حمام تاریخی استان نیز به منظور میزبانی از زائران جهت فعالیت های رستوران و تفریح مرمت و بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از نقش مهم امامزادگان در شهرهای مذهبی مانند آران و بیدگل به عنوان منشا امر خیر و قرآنی نام برد و اظهار داشت : وجود بیش از ۴۰ امامزاده در آران و بیدگل و قبور شهدا در جوار این امامزادگان موجب شده آران و بیدگل به عنوان شهر نمونه قرآنی در کشور مطرح باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۷ وقف جدید به تعداد موقوفات استان اصفهان به مبلغ شش میلیارد تومان اضافه شده و پیش بینی می شود این آمار تا پایان سال به بیش از ۲۰۰ موقوفه برسد.

حجت الاسلام صادقی از برگزاری رویداد مهم مسابقات کشوری قرآن و معارف در اصفهان خبر داد وگفت : سال آینده در مهرماه مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان برگزار می شود لذا همه دستگاه باید برای برگزاری این مراسم باشکوه اداره اوقاف را یاری کنند.

انتهای پیام/م

 برگزاری مسابقات کشوری قرآن و معارف در مهرماه سال آینده به میزبانی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف مکان های تاریخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۷۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم

شهرستان آران و بیدگل از بارش های اخیر بی نصیب نماند و میزبان رحمت الهی شد به طوری که حجم زیادی از آب در سیل بندها جمع شد.

فیلم ارسالی را به تماشا بنشینید. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر حجم زیاد آب در سیل بند ورودی شهر آران و بیدگل استان اصفهان وجود دارد.‌ای کاش این همه آب مدیریت می‌شد تا در فصل گرما به نوعی در سیستم کشاورزی منطقه استفاده شود تا به طور قطع در تابستان به مشکل برخورد نکنیم.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

رنجش کشاورزان آملی از پرداخت آب بها بعد از گذشت ۱۸ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم