Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پژمان پزشکی مدیر گروه خدمات بیمه ای محصولات بانک کشاورزی استان اصفهان با اشاره به سایر غرامت های پرداخت شده برای محصولات و خدمات کشاورزی برای سال زراعی ۹۵ تا ۹۶، اظهار کرد : ۲۸۰ میلیارد ریال غرامت در زیربخش باغات ، حدود ۱۱۰ میلیارد ریال برای بخش زراعت و ۷۳ میلیارد ریال غرامت زیر بخش دام پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سراسر کشور ۱۵۴ محصول و خدمت در بخش کشاورزی قابلیت بیمه دارد که این تعداد در استان اصفهان به ۶۵ نوع می رسد ، اظهار کرد : خدمات بیمه ای هرساله از اول مهرماه با آغاز سال زراعی شروع می شود همچنین ۳۰ دفتر خدمات بیمه ای در سراسر استان قرار دارد و همه شهرستان ها را پوشش می دهد.

مدیر گروه خدمات بیمه ای محصولات بانک کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه تعداد بیمه‌گذاران در استان اصفهان هر ساله بین ۱۰۰ تا ۱۱۰هزار نفر متغیر است ، افزود : صندوق بیمه در سال‌جاری برای افزایش پرتفوی بیمه اش و فراگیر شدن آن، سیاستی اتخاذ کرده است که بر مبنای آن از ظرفیت اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در قالب عقد تفاهم نامه ای برای افزایش کمیت و کیفیت خدمات بیمه همکاری می کند همچنین ۹ شرکت خدمات بیمه ای نیز در استان فعال است که می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

پزشکی با بیان اینکه در سال زراعی (۹۶ تا ۹۷)، ۷۸ میلیون قطعه طیور ، ۲۸‌هزار هکتار محصولات باغی ، ۱۱هزار هکتار از عوامل تولید و تنه درختان ، ۸۵۰ هزار واحد دامی ، ۵۰ هزار هکتار منابع طبیعی و پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع گلخانه تحت پوشش بیمه قرار گرفته‌است ، افزود : ۷۰ هزار هکتار در بخش زراعت نیز تحت بیمه قرار گرفته است البته این میزان در مقایسه با سال‌های قبل به دلیل بحران آبی و باز نشدن آب رودخانه با کاهش ۶۰ هزار هکتاری همراه بوده است.

وی یادآور شد : هر ساله دولت یارانه‌ای برای بیمه پرداخت می کند که این میزان برای هر استان با توجه به میزان بیمه ، متغیر است به این معنی که هرچقدر در یک استان میزان بیمه بیشتر باشد از یارانه بیشتری نیز بهره مند می شود.

انتهای پیام/م

وجود۱۱۰هزار بیمه‌گذار محصولات کشاورزی در استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد

تین نیوز

تحریم هوایی ایران یکی از بزرگترین مشکلات صنعت هوانوردی ایران است. مشکلی که قدمتی بیش از چهار دهه دارد و با طولانی بودنش این صنعت را به شدت تضعیف کرده است.

به گزارش تین نیوز، این تحریم ها خرید هواپیمای مسافربری نو را به آرزویی دست نیافتنی برای شرکت های هواپیمایی ایران تبدیل کرده و نیجه آن نیز کمبود ناوگان هوایی و  بازار کساد  و گران حمل و نقل هوایی و صنعت هوانوردی ایران بوده است.

در کنار کمبود هواپیما به دلیل ناتوانی در امکان خرید هواپیمای نو ، تعداد زیادی از هواپیمای موجود نیز  به دلیل مشکلات تامین قطعه و ... غیر فعال شده و همین امر موازنه عرضه و تقاضا را برهم زده و موجب شده همان اندک امکانات موجود در بخش حمل و نقل هوایی نیز بازار سیاه پیدا کرده و از دسترس بخشی زیادی از اقشار جامعه خارج شود.

در این بین اصرار غیرمنطقی برای ساخت فرودگاه طی سال های گذشته و حتی اکنون، با وجود کمبود ناوگان و ناتوانی بخش زیادی از مردم از پرداخت هزینه های پرواز، فرودگاه های زیاندهی روی دست کشور به جا گذشته که جز هزینه نگهداری و باری بر دوش بیت المال،  ثمر دیگری ندارد تا جایی که برخی کارشناسان صنعت فرودگاهی این فرودگاه ها را به مکانی برای لانه سازی پرندگان به جای پرواز هواپیما تشبیه کرده و می گویند میلیاردها دلار برای ساخت و توسعه زیرساخت های فرودگاهی هزینه شده که به لانه پرندگان تبدیل شده اند.

این کارشناسان با تاکید بر این که سیاست گذاری ها باید بر مقاومت بر عطش شدید سیاستمداران به خصوص نمایندگان مجلس و استانداران بر ساخت فرودگاه های بدون بازده در استان ها مبتنی باشد، می گویند : عقل و منطق حکم می کند در جایی سرمایه گذاری شود که محل فرار از تحریم ها باشد و نه محلی که به برگه تحریم ها قوت می دهد.

به گفته آنان، لازم است میلیاردها دلاری که با اصرار نمایندگان و دیگر مقامات سیاسی  برای ساخت مکانی امن و زیبا برای لانه سازی پرندگان هزینه شود را می توان در طرح های پربازده و اقتصادی هزینه کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • مصائب بیماران هموفیلی برای تهیه دارو
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان