Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@21:08:04 GMT

بهترین نسخه‌های تقویت موی سر با روغن نارگیل

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۲۱۹

بهترین نسخه‌های تقویت موی سر با روغن نارگیل

روغن نارگیل جزء بهترین روغن‌ها برای درمان مو‌های آسیب دیده، شوره زده، خشک، خارش، پوست پوست شده قابل مصرف است که به بعضی از محصولات طبیعی روغن نارگیل در زیر می‌پردازیم و سعی کنید به طور منظم این کار‌ها را برای حفظ و سلامت مو انجام دهید.

درست کردن کرم مو با روغن نارگیل:

کرم مو عمیقاً مو‌های خشک و تیره را تغذیه می‌کند و به شما مو‌های درخشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۱ قاشق چای خوری روغن زیتون را با قطراتی روغن نارگیل ترکیب کنید و خوب تکان دهید و مقداری از آن کرم را روی مو بمالید و بعد از ۴۵ تا ۶۰ دقیقه با آب بشویید، استفاده منظم از این ترکیب مو‌های درخشان و قوی به افراد می‌دهد.


روش ساخت شامپو تقویت کننده موی سر با روغن نارگیل:

یکی از بهترین دستور‌های مراقبتی مو برای نرمی و مشکلات پوست سر است. ۱/۳ فنجان روغن نارگیل را با شیر نارگیل داخل قابلمه ترکیب کنید و دقایقی روی حرارت کم بگذارید و داخل بطری بریزید و یک فنجان صابون زیتون مایع به آن اضافه کنید و تکان دهید و روی مو بمالید و بعد با آب بشویید. این شامپو اندازه شامپو‌های صنعتی کف نمی‌کند و ترجیحاً از رزماری، پرتقال و نعناع هم می‌توانید استفاده کنید.

نرم کننده طبیعی مو با روغن نارگیل

روغن نارگیل هم به عنوان نرم کننده عمل می‌کند و با ویتامین E. و روغن جوجوبا ترکیب شود و در درمان خارش، خشکی و پوسته پوسته شدن مناسب است.

یک قاشق غذا خوری روغن ویتامین E.، روغن جوجوبا را با ۱۰ قطره روغن اساسی و ۲/۳ فنجان روغن نارگیل ترکیب کنید تا کرم نرم کننده‌ی بدست بیاید و داخل شیشه‌ای نگه داری کنید و بعد از شست و شوی مو با آب از روغن و شامپوی نارگیل استفاده کنید.

روغن نارگیل برای رفع خشکی و پوسته پوسته‌های سر

روغن نارگیل بهترین روغن برای بهبود خشکی، پوسته پوسته شدن مو است، مو‌ها را شانه کنید و روغن نارگیل ذوب شده را شبانه قبل از خواب روی مو بمالید و دقایقی موهارا ماساژ دهید و پلاستیک یا کلاهی سر کنید و بعد با شامپو بشوید و بنابر موی که دارید یک یا دو بار در هفته انجام دهید.

روش تهیه رنگ مو با روغن نارگیل و قهوه

روغن نارگیل به عنوان نوعی رنگ طبیعی به حساب می‌آید.

۲ قاشق روغن نارگیل و ۱ قاشق قهوه کوبیده را داخل فنجانی از قهوه ترکیب کنید و روی مو بمالید و بعد از ۴۵ یا ۶۰ دقیقه دیگر بشوید هرچه بیشتر بماند مو تیره‌تر می‌شود.

نکته:برای داشتن مو‌های بلوند و روشن ۱/۴ فنجان آب لیمو و روغن نارگیل و ۱/۲ فنجان چای بابونه ترکیب کنید و از ریشه روی مو بمالید و ۵۰ تا ۸۰ دقیقه زیر نور آفتاب یا با سشوار مو را خشک کنید.



منبع: نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی روغن نارگیل نرم کننده مو شامپو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین: پژو از سال ۲۰۱۰ در چین از نام "۴۰۸" برای نسخه سدان هاچ بک ۳۰۸ استفاده می‌کند. این مدل به شکلی عجیب‌ومتفاوت برای اروپا تغییر کاربری داده و ۴۰۸ به طور رسمی به عنوان یک فست‌بک شناخته می‌شود.

این خودرو بر آخرین نسخه از پلتفرم EMP۲ Stellantis که با ۳۰۸ هاچ‌بک و استیشن‌واگن مشترک است، سوار می شود؛ البته پژو استدلال می‌کند که این خودرو محصولی پیچیده‌تر است که در بالای سگمنت C قرار می‌گیرد. با طول ۴۶۸۷ میلی‌متر (۱۸۴.۵ اینچ)، مدل جدیدی که نشان شیر را حمل می‌کند، کمی طولانی‌تر از ۳۰۸ استیشن واگن با شکل سنتی است.

با در نظر گرفتن صندلی‌های عقب، صندوق عقب می‌تواند ۵۳۶ لیتر و با جمع کردن آنها، ۱۶۱۱ لیتر ظرفیت داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، در مورد فضای داخلی آوانگارد، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، چرا که تا حد زیادی شبیه به مدل ۳۰۸ است. این خودرو دارای یک جفت صفحه نمایش ۱۰ اینچی و فرمان معمولی پژو است. یک سیستم صوتی Focal با ۱۰ بلندگو (شامل ساب ووفر) در طول سه سال به طور خاص برای ۴۰۸ توسعه داده شده است.

پژو در ابتدا ۴۰۸ جدید را با دو پیشرانه پلاگین هیبریدی به فروش رساند. هر دو، دیفرانسیل جلو همراه با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و موتور الکتریکی ۱۰۹ اسب بخار (۸۱ کیلووات) هستند. چیزی که آنها را متمایز می‌کند، موتور بنزینی ۱٫۶ لیتری توربوشارژ است که دارای ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخار هستند. با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، نسخه کوچک‌تر PHEV حدود ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نوع قوی تر، قدرت را به ۲۲۵ اسب بخار افزایش می‌دهد در حالی که همان مقدار گشتاور را حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، یک نسخه پایه با یک موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری سه سیلندر کوچکتر با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور وجود دارد. این پیشرانه قدرت خود را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو می‌فرستد. نسخه‌ای الکتریکی این خودرو در راه است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903079

دیگر خبرها

  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن