Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سید احمد موسوی صمدی که نزدیک به کمتر از یک ماه است مدیریت گروه اجتماعی شبکه چهار سیما را بر عهده گرفته درباره‌ی رویکرد این گروه در تولید برنامه‌های مناظره‌ای و دعوت از نگاه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، گفت: به طور کلی گروه اجتماعی شبکه چهار به خاطر مخاطبان بینابینی که دارد، هر دو طیف عام و خاص مخاطبان را شامل می‌شود و به همین خاطر هم تلاش می‌کند تا به سلیقه هر دو طرف توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این پرسش که آیا دعوت از برخی چهره‌های سیاسی با جناح‌های فکری مختلف در قسمت‌های اخیر برنامه «شوکران» از همین دیدگاه نشأت گرفته است، اظهار کرد: برنامه «شوکران» نیز در همین راستا تهیه و تولید شده که گروه سردبیری و کارگردانی این برنامه باعث شده است تا به موضوعات نگاه‌های متفاوتی داشته باشند و برنامه‌های چالشی را رقم بزنند. به طور کلی مدیریت جدید، تغییر آرایش رسانه‌ای متفاوتی را به دنبال داشته است که تلاش می‌کند سوالات مردم را به نخبگان و اساتید جامعه برساند و پاسخ این سوالات را از زبان آنها به مردم منتقل کند.

موسوی صمدی خاطرنشان کرد: در کل برای ما رویکرد فعلی افراد و موضع آنها نسبت به جمهوری اسلامی مهم است و اینکه قبلا به چه جناح سیاسی گرایش داشته‌اند در اولویت نیست؛ البته این جنس از مهمانان پیشتر نیز در برنامه‌های شبکه چهار حضور داشته‌اند و ما نیز برای حضور آنها در شبکه مشکلی نداشته‌ایم. اما به هر حال تیم جدید کمک می‌کند این دست از اتفاقات بیشتر در شبکه رخ بدهد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه چهار سیما یکی از ماموریت‌های جدی و مهم این شبکه تلویزیونی را بسط اندیشه و تفکر منتقدانه عنوان کرد و گفت: ماموریت اصلی شبکه چهار این است که به حوزه‌های آزاداندیشی بپردازد و برنامه‌هایی تولید کند که از طریق محمل گفت‌وگو بتواند روحیه نقد و اندیشه‌ورزی را در جامعه تقویت کند. در حال حاضر شبکه چهار سیما معتقد است که افراد باید از جناح‌های مختلف حرف‌هایشان را بزنند و به معرض نقد بگذارند و قضاوت حرف‌های آنها بر عهده مخاطبان است. خوشبختانه این رویکرد شبکه چهار طبق نظرسنجی‌ها افزایش مخاطبان شبکه را به دنبال داشته است.

او همچنین در بخشی از سخنان خود درباره برنامه‌های جدید شبکه چهار سیما اظهار کرد: فصل جدید برنامه «مهمان خانه» با اجرای سید حسن مدرس و با ترکیب و ساختاری متفاوت، مجموعه تیزرهای «تربت» با رویکرد اربعین و برنامه «رستاخیز» با نگاهی اجتماعی به اربعین از برنامه‌های جدید گروه اجتماعی شبکه چهار هستند.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نخبگان جامعه جمهوری اسلامی شبکه تلویزیونی سید حسن مدرس جامعه سیاسی و اجتماعی سید حسن مدرس شبکه تلویزیونی نخبگان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه تلویزیونی «امتداد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری پس از پشت سر گذاشتن مراحل تولید و پس‌تولید آماده پخش شده است و به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. 

این برنامه گفتگومحور به سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد. 

هدف کلی از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.» 

برنامه تلویزیونی «امتداد» به میزبانی رامین پورمند در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای و در مرکز سیمرغ تولید شده است و به زودی مهمان مخاطبان خود در شبکه چهار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت