Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فروغی از به هلاکت رسیدن یکی از اشرار معروف و مسلح جنوب استان کرمان در درگیری ماموران اطلاعات سپاه خبر داد و گفت:عزم دستگاه قضائی در برخورد با عوامل شرارت و ناامنی در منطقه جدی است.

محمد فروغی رئیس حوزه قضایی جازموریان گفت: پس از یک ماه کار منسجم و فشرده اطلاعاتی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با معاونت اطلاعات سپاه استان و مسئولان ارشد قضائی استان، سرانجام عصر روز گذشته ۲۳ مهر ماه ضربه به عوامل شهادت شهید خاوشی زاده، فرمانده پاسگاه نهضت آباد در دستور کار دستگاه قضائی و اطلاعات سپاه استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی اعلام کرد:در این عملیات که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صعب العبور جازموریان به وقوع پیوست، شرور مسلح ارسالان فرامرزی به هلاکت رسید.

فروغی با بیان اینکه در این عملیات یکی از عوامل اطلاعاتی به فیض رفیع شهادت نائل آمده است، عنوان کرد: در این عملیات از محل اختفای اشرار مسلح، مقادیری سلاح و مهمات از قبیل: اسلحه جنگی کلاشینکف، کلت کمری، نارنجک و فشنگ کشف و ضبط شده است.

وی به سوابق شرارت متعدد فرد معدوم شده اشاره کرد و افزود: در کارنامه این شرور، اقداماتی از قبیل: به شهادت رساندن مامور پلیس Police و قتل Murder احدی از شهروندان و راهزنی و سرقت Stealing مسلحانه و حمل ونگهداری انواع سلاح و مهمات جنگی به چشم می‌خورد.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان گفت:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر عوامل پرونده صادر شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس سرنشینان تیبا در جاده شیراز زنده زنده سوختند فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! پرونده پولشویی میلیاردی در یک روستا گرگان عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پلیس Police قتل Murder سرقت Stealing اخبار حوادث هلاکت شهادت درگیری شرارت اطلاعات سپاه عکس تصاویر ایران فیلم قتل پرونده زندگی جوان مرد خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌