Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در جلسه‌ای با حضور فرماندار نایین و مدیران باشگاه خبرنگاران جوان، هماهنگی لازم جهت راه‌اندازی دفتر باشگاه خبرنگاران جوان در شهرستان نایین به عمل آمد.
محمود جمالی فرماندار نایین در این جلسه با استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی این مجموعه خبری در شهرستان، بر ارتقای فعالیت‌های خبری و معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی، هنری و فرصت‌های، علمی، آموزشی و اقتصادی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : شهرستان های شرق اصفهان وکویری بویژه شهرستان تاریخی نایین توجه بیشتری در زمینه پوشش خبری دارند چرا که این شهرستان از طرفی در چهار راه مواصلاتی قرار گرفته و از سوی دیگر داشتن ابنیه و جاذبه های تاریخی و گردشگری زیاد ، وجود معادن ارزشمند باعث شده تردد در این شهرستان افزایش یابد.
جمالی بیان نمود: امروز جوانان نسل های انقلابی در گوشه و کنار این شهرستان همواره عرصه فرهنگی و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند با حداقل ها توانسته ایم در رضایت مندی اصحاب رسانه شهرستان اقدامات خوبی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان نایین اظهار نمود : همت ، حمایت وخدمت سه مقوله مهم در راستای حفظ رضایت مندی شهروندان و نظام جمهوری اسلامی ایران است که فرمانداری و اصحاب رسانه برای تحقق آن بایستی پیش قدم بوده و خط قرمزها را رعایت کنند.
جمالی با اشاره به اینکه به عنوان نماینده دولت از هرگونه حمایت و همکاری در حد توان دریغ نخواهیم کرد گفت : امیدواریم با راه‌اندازی این دفتر، اقدامات موثری در زمینه اطلاع‌رسانی و خدمت به مردم برداریم .
سید محمد طباطبایی مدیر باشگاه خبرنگاران در این جلسه گفت : باشگاه خبرنگاران به عنوان بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان جهان در سایت های رده بندی جهان محسوب شده و این به دلیل رسالت خوبی است که صدا و سیما آن را ابداع نمود چرا که سازمان صدا و سیما اگر می خواست کلا روی واحد خبر خود متمرکز شود تعداد زیادی از علاقه مندان به حوزه خبرنگاری آزاد را از دست می داد که در اواخر دهه هفتاد به فکر تاسیس باشگاه خبرنگاران افتاد و باشگاه را راه اندازی کردند وامروز خیلی موفق هم عمل نمودند.
وی در ادامه بیان نمود: در دفاتر خبری علاوه بر رسالت اصلی که پوشش خبری است، به جوانان علاقمند در زمینه های خبرنگاری، مستند سازی نیز آموزش های علمی و تخصصی داده می شودو این در شهرستان نایین که از ظرفیت های خوب تاریخی بهره می گیرد بسیار اهمیت و مهم است.
مدیر باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه با راه اندازی دفتر خبری در نایین اتفاق خیلی خوبی خواهد افتاد گفت : اگر برای یک دفتر خبری هزینه می شود آن را باید با دید سرمایه گذاری و اینکه خبر هایی که در حوزه های مختلف شهرستان تولید می شود چند صد برابر این هزینه ای که صورت گرفته دوباره به شهرستان برمی گردد و این بازی برد برد هم برای باشگاه خبرنگاران که برای جذب خبرنگاران و آموزش آنها قدم بردارد مفید خواهد بود و از طرفی نیز با ظرفیت ایجاد شده در شهرستان استفاده خواهد شد.
طباطبایی در پایان از امضای تفاهم‌نامه فی‌مابین باشگاه خبرنگاران جوان استان اصفهان و فرمانداری نایین در خصوص راه اندازی دفتر خبری این رسانه اشاره نمود و خاطرنشان کرد : جذب و آموزش خبرنگاران جوان می تواند در منطقه تاثیر گذار باشد که بایستی در این زمینه از ظرفیت های آموزش و پرورش ودانشگاه بایستی استفاده نمود.
محسن حسن زاده معاون باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه به بیان ظرفیت های خوب شهرستان اشاره نمود و گفت : یکی از ضروریات در بحث شهرستان ها ، شناسایی و آموزش همچنین به کارگیری آن ها است چرا که می توان در حوزه ها به صورت موی رگی ابعاد جامعه را پوشش داد که باشگاه خبرنگاران جوان با گستره خیلی خوبی که دارا است با جذب جوانان باانگیزه بالا می توانیم اهرم را از دست رسانه های معاند بگیریم و ضروری است که ما حتماً رسانه ها را در شهرستان ها راه اندازی کنیم .
وی افزود : از زمانی که نمایندگان باشگاه خبرنگاران در نایین شروع به کار نموده اند بالغ بر 20 گزارش در حوزه فرهنگی ، گردشگری ، اقتصادی و... از شبکه های سراسری پخش شده و این نشان دهنده ظرفیت بالای نایین است، شهرستانی که با قدمت بالای تاریخی و به لحاظ گردشگری می تواند از حیث وجود یک دفتر خبری بهره مند باشد.
حسن زاده در پایان با اشاره به راه اندازی دفاتر خبری باشگاه در شهرستان ها خاطرنشان نمود : وجود دفتر خبری باشگاه خبرنگاران در مناطق از طرفی بازخورد خوبی در سطح شهرستان داشته و هم از طرفی مسئولان خدماتی را که به مردم داشته اند بهتر و بیشتر انعکاس داده شده است.
مدیران باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان پس از دیدار با فرماندار ، به دیدار امام جمعه شهرستان نایین رفتند و از رهنمود های
حجت الاسلام سجادی بهره بردند.

انتهای پیام /

راه اندازی باشگاه خبرنگاران جوان در نائین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر فردا تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین،‌با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

مهر نوشت: فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898858

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • راه اندازی نخستین بازارچه صنایع دستی دربنای تاریخی ملک زاهدان بزودی
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد