Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ادوب به‌عنوان توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای کاربردی نظیر فوتوشاپ، با انتشار یک نسخه مخصوص تبلت‌های آی‌پد اپل از برنامه و تلاش‌های خود برای ارتقای سطح کیفی و امکان استفاده بهتر کاربران از این برنامه کاربردی رونمایی کرده است.

ادوب در جریان کنفرانس ماکس که در شهر لوس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار شد، به‌صورت رسمی از نسخه جدید برنامه فتوشاپ CC برای آی‌پد اپل پرده‌برداری کرد تا کاربران و علاقمندان پلت‌فرم و سیستم‌عامل iOS از سال آینده ۲۰۱۹ میلادی به بعد بتوانند از این اپلکیشن خوب و کاربری استفاده کرده و از قابلیت و امکانات وسیع و گسترده آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت‌هاست که این شرکت فعال در زمینه توسعه نرم‌افزارهای رایانه‌ای با تمرکز برروی اپلیکیشن‌های Creative Cloud سعی دارد نرم‌افزارهای خود را در اختیار کاربر در سایر پلت‌فرم‌های مختلف نیز بجز سیستم‌های عامل‌ رایانه‌ای نظیر ویندوز قرار دهد. به‌همین خاطر تصمیم گرفته است که کاربران سیستم‌عامل iOS را هدف بعدی خود قرار داده است.

البته نسخه اپلیکیشن فتوشاپ مخصوص آی‌پد تمامی قابلیت‌های نسخه دسکتاپ را نخواهد داشت اما به نظر می‌رسد که این شرکت برای این مساله نیز فکر کرده و اعلام کرده است که با گذشت زمان، این نسخه تکامل پیدا کرده و به تمامی قابلیت‌های نسخه اصلی نرم‌افزار مجهز خواهد شد.

در اینجا باید گفت نسخه جدید اپلیکیشن فتوشاپ قابلیت همگام‌سازی و یکپارچه‌سازی با سایر نسخه‌های فتوشاپ را داراست بنابراین کاربران قادر خواهند بود بخشی از کار موردنظر خود را برروی آی‌پد انجام داده و ادامه آن را با نسخه اصلی و دسکتاپ تکمیل و انجام دهند.

این در حالیست که هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از این نسخه در دست نیست و باید تا زمان عرضه و انتشار عمومی آن که گفته شده در اوایل سال آینده ۲۰۱۹ میلادی خواهد بود، در انتظار بمانیم.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!

به گزارش همشهری‌آنلاین در فصلی که پرسپولیس در خط حمله با بحران مواجه است و مهاجمان نوک کم‌تعدادی در اختیار داشته، یکی از بدشانسی‌های این تیم هم به افت مهدی ترابی مربوط می‌شده است. شماره ۹ سرخپوشان که معمولا به‌عنوان وینگر و پشت مهاجم به میدان می‌رود، خیلی اوقات از شم خوب گلزنی‌اش به سود تیم استفاده می‌کرده است. به‌عنوان مثال، در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ودوم، این بازگشت ترابی روی فرم بود که به پرسپولیس برای جاگذاشتن سپاهان و کسب عنوان قهرمانی کمک کرد. تنها کافی است هت‌تریک تماشایی او برابر گل‌گهر را به یاد بیاوریم تا روشن شود در مورد کدام نسخه از ترابی حرف می‌زنیم.

در این فصل اما کمتر نشانی از آن بازیکن قبراق در پرسپولیس بوده است. اگرچه ترابی با ارسال ۵‌پاس‌گل در لیگ برتر از این نظر آمار بدی نداشته، ‌تعداد گل‌های زده او در عدد۲ متوقف مانده و این کمترین نرخ از زمان حضور ترابی در پرسپولیس است. غیر از لیگ هجدهم که ترابی نیم‌فصل بازی کرد و یک گل زد، همیشه شاهد ثبت آمار بهتری از او بوده‌ایم. این بازیکن در لیگ نوزدهم با ثبت ۱۱گل بهترین آمارش را به‌جا گذاشت و بعدتر هم به‌ترتیب ۴، ۳و ۷گل برای سرخپوشان زد. در فصلی که ترابی ۳گل زد، پرسپولیس قهرمانی را به استقلال واگذار کرد و حالا بیم آن می‌رود که همان اتفاق تکرار شود. حقیقت این است؛ قرمزها برای قهرمانی به یک ترابی آماده‌تر نیاز دارند.

کد خبر 849556 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • ترجمه عکس و متن «فصل‌های درون» منتشر شد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)