Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@07:13:31 GMT

پلمپ یک فروشگاه به دستور دادستان مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۰۱۵۹

بازدید سر زده دادستان و جمعی از مسئولین مسجد سلیمان از بازار مرکزی شهرستان، یک فروشگاه بدلیل فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، دستور پلمپ آن صادر گردید.

به گزارش خبرنگر ایلنا از خوزستان، دادستان شهرستان مسجد سلیمان به همراه جمعی از مسئولین از جمله رئیس تعزیرات حکومتی و نماینده فرماندار در بازار مرکزی شهرستان حضور یافته و از نزدیک روند فروش محصولات را از لحاظ کمی و کیفی بررسی نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در این بازدید یک فروشگاه به دلیل وجود و فروش مواد غذایی تاریخ گذشته به دستور دادستان پلمپ گردید.

در این بازدید بر لرزوم هر چه بیشتر ارائه مواد غذایی در بازار تاکید شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تعزیرات مسجد مواد غذایی دادستان پلمپ راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • سفر دادستان کل کشور به میناب
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد