Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - باشگاه خبرنگاران نوشت: علیرضا زاکانی در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمک معنادارش به عراقچی گفت: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.

علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون ویژه برجام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات اخیر نعمتی مبنی چشمکش به عراقچی در جلسه کمیسون ویژه برجام با هدف به درازا کشیدن این جلسه بوده است، اظهار کرد: نیت نعمتی از چشمک زدن را نمی دانم، اگر گفته‌اند حتما نیت چنین کاری را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من ویژگی نیت‌خوانی افراد را ندارم و اگر آقای نعمتی چنین ادعایی را دارند، باید خودشان در این رابطه پاسخگو باشند.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا برگزاری جلسه دو گروه از نمایندگان مجلس نهم خارج از کمیسیون مذکور با محوریت برجام را تایید می‌کنید یا خیر،اظهار کرد: لاریجانی رئیس مجلس خارج از کمیسیون برجام جلسه‌ای را با حضور نمایندگان فراکسیون‌ها تشکیل داده بود اما اختلاف نظری پیش آمد.



زاکانی در تشریح اختلاف نظر پیش آمده در این جلسه خاطرنشان کرد: در جلسه بحث‌های کارشناسی صورت می‌گرفت اما وقتی این ایرادات خدمت لاریجانی منعکس می‌شد، رئیس مجلس اظهارنظر به معنی حذف و اضافه می‌کرد، در نتیجه یکی از فراکسیون‌ها این مساله قبول نکرد و خود را ملتزم به آن ندانست.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که کدام فراکسیون خروجی جلسه را نپذیرفت؟ اظهار کرد: همان فراکسیونی که مسئولش آقای حداد عادل بود.

وی با اشاره به بحث نواصولگرایی و رونمایی از مانیفست نواصولگرایی تصریح کرد: اگر هر تشکیلات سیاسی در خود تحول ایجاد نکند دچار رکود می شود، اما اینکه تغییر و تحولات چگونه باشد، باید به صورت تصمیم گیری جمعی برنامه‌ریزی شود.

4129

کلید واژه‌ها : توافق هسته ای ایران و پنج بعلاوه یک برجام - علیرضا زاکانی - مجلس شورای اسلامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا زاکانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «وحید جلال‌زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، نوشت: زیاده‌گویی، تمامیت‌خواهی و مخالفت‌خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد. فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است