Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، گفت‌: به طور قطع با کلیات طرح الزام شهرداری تهران برای انتشار اطلاعات حوزه شهرسازی موافق هستیم. بی‌تردید این موضوع یک نیاز است و در همه جای دنیا نیز از ظرفیت افکار عمومی با توجه به کم‌هزینه بودن و تاثیر بسزای آن برای حوزه نظارت بهره گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد آرای کمیسیون ماده "100" پرونده‌های زیادی وجود دارد که مربوط به پلاک‌های درگیر و در اطراف پروژه‌ مدنظر است. باید به این نکته توجه داشته باشیم که شهرداری تهران در حدود 55 تا 80 درصد به موضوع ساخت و سازها وابستگی دارد؛ لذا نمی‌شود این موضوع را به طور یک دفعه‌ای قطع کرد. باید با سه گام به سمت ایده‌آل مورد نظر خود حرکت کنیم.

 معاون شهرداری تهران  ادامه‌ داد: در کشورهای پیشرفته‌تر اقداماتی درباره نظارت بر پروژه‌ها با استفاده از افکار عمومی انجام می‌شود اما هر اقدامی که به منافع اشخاص مربوط باشد نامه‌ای به درب منازل می‌رود و نقطه نظرات ذی‌نفعان اخذ می‌شود. بی‌تردید حرکت به این سمت لازم و ضروری است.

وی  در پایان تاکید کرد: پیش‌تر از ظرفیت افکار عمومی با استفاده از مطبوعات و حساسیتی که در جامعه از این طریق ایجاد شد، بهره گرفته‌ایم. در حقیقت موضوع حفظ باغات تحت تاثیر فشار افکار عمومی متوقف شد. اقدامات زیر بنایی در این حوزه باید انجام شود تا در مرحله بعد بهره‌گیری مناسبی از چنین طرح‌هایی داشته باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ظرفیت پیروز حناچی افکار عمومی پروژه ها نظارت مردم معاون شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید باقری معاون شهردار تهران بیان کرد: سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد. مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده؛ تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرات را دنبال کنیم. این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها نشان‌دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست و سعی ما اثرگذاری پاسخ‌ها است.

معاون شهردار تهران گفت: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی‌تفاوت نیستیم.

کد خبر 6097084

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز