Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:02:47 GMT

زنگ تفریح تیمهای دیگر نمی شویم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۲۷۲۶

زنگ تفریح تیمهای دیگر نمی شویم

جعفر فلاح روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد افزود: به جوانان و کادر فنی تیم خود اعتماد داریم زیرا همگی با انگیزه هستند و در همین استان رشد کرده اند و مراحل رشد خود را با پشت سر گذاشتن حریفان قدرتمند طی کرده و به لیگ برتر رسیده اند.
وی با بیان اینکه برای قرارداد بازیکنان تیم آویژه صنعت پارسا کمتر از 10 میلیارد ریال هزینه کرده ایم اظهار داشت: هدف ما در مسابقات لیگ برتر بسکتبال استفاده از توان جوانان بومی استان و معرفی آنها در سطح لیگ برتر و ارائه بازی های جذاب و تماشاگر پسند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همه بازیکنان ما از دسته یک هستند و تاکنون 11 بازیکن جذب کرده ایم و می توانیم 6 بازیکن دیگر هم جذب کنیم و به دنبال این هستیم بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر داشته و موثر هستند جذب کنیم.

*حفظ تیم در لیگ برتر
سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا هم گفت: هدف ما حفظ تیم در لیگ برتر است اما اگر بازیکنان مورد نظر ما جذب شوند می توانیم جزو مدعیان قرار گرفتن روی سکو هم باشیم.
مجید ولی پور با اشاره به نخستین بازی این تیم در مقابل تیم پتروشیمی افزود: تیم پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) جزو تیمهای قدرتمند است و توان آنها بر کسی پوشیده نیست.
وی اظهار داشت: تیم ما تا وارد مسابقات نشود عیار این بازیکنان سنجیده نمی شود تیم پارسا جوان است ممکن است پدیده مسابقات شود یا نتیجه دیگری بدست آید.
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا با حضور سید ابوالفضل سیدی، احسان دلیر، شهریار قلی زاده، سجاد ابراهیمی، مجید صادقی، امین بهشتی، علیرضا رحماندخت، امیر حسین تاتاری، حسین محمد زاده، علی مداح و حسین رحمتی با سرمربیگری مجید ولی پور و مربی گری محمد قیاسی در لیگ برتر شرکت می کند.
لیگ برتر بسکتبال از سوم آبان امسال آغاز می شود.
7507 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی بسکتبال صنعت لیگ برتر لیگ برتر بسکتبال راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!