Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه  ۶۰۰ برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی در آذربایجان غربی اجرا خواهد شد ؛گفت:امسال هفته تربیت بدنی با شعار ۴۰ سال ورزش ۴۰ سال افتخار از ۲۶ مهر تا ۲ آبان برگزار خواهد شد که برگزاری رژه هیات‌های ورزشی، نمایشگاه هیات‌های ورزشی، پیاده روی و مراسم صبحگاهی دانش آموزان مدارس، نواختن زنگ ورزش، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران مسابقات آسیایی و پااآسیایی جاکارتای اندونزی، از مهمترین این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن گلی در ادامه به توسعه ورزش در مناطق کم برخوردار هم اشاره‌ای کرد و گفت: توسعه ۴۰ خانه روستایی به امکانات ورزشی، افتتاح چند طرح ورزشی در این مناطق و برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و عشایری از مهمترین این برنامه هاست.

انتهای پیام/پ

هفته تربیت بدنی و ورزش

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام آوران آرام گرفت. در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال خواهد بود.

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می کرد.

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز ۱۲ اردیبهشت پس از مدتها تحمل بیماری درگذشت.

کد خبر 6097851

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مراسم یادبود صدای ماندگار ورزش امروز برگزار می شود
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد