Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:56:43 GMT

بررسی نمایش «مزامزا» در پانزدهمین نشست نقد صحنه

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۳۳۸۱

بررسی نمایش «مزامزا» در پانزدهمین نشست نقد صحنه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه افرامانا، در پانزدهمین نشست نقد صحنه تئاتر «مزا مزا» نوشته و کارگردانی سیروس همتی ساعت ۱۸ روز شنبه ۲۸ مهر ماه در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران نقد و بررسی می شود.

پانزدهمین نشست نقد صحنه با حضور سیروس همتی، سامان دارابی، آرزو نبوت، علی جعفری فوتمی، غزال مجتهدی، علی رضا حمیدنژاد و بهزاد صدیقی و با همکاری موسسه افرامانا در سالن ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست علی جعفری فوتمی منتقد تئاتر و بهزاد صدیقی نمایشنامه نویس و دبیر نشست های نقد صحنه، سیروس همتی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر، سامان دارابی و آرزو نبوت بازیگران، غزال مجتهدی طراح صحنه و لباس و علیرضا حمیدنژاد تهیه کننده درباره این اثر گفتگو خواهند کرد.

«مزا مزا» که از پنج مهرماه روی صحنه رفته است تا یکم آبان ماه سال جاری در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

سلسله نشست های نقد صحنه توسط باشگاه تئاتر فرهنگسرای ارسباران با همکاری موسسه افرامانا با هدف نقد و بررسی نمایش های در حال اجرای تهران، هر ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست می توانند در تاریخ یادشده به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران، سالن استاد ذوالفقاری مراجعه کنند.

کد خبر 4432683 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزاد صدیقی سیروس همتی فرهنگسرای ارسباران نقد تئاتر اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی هالیوود سینمای مستند برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه فیلم سینمایی سریال ایرانی انیمیشن سینمای آمریکا رادیو نقاشی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر