Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:30:04 GMT

گزینه رئیس ناپولی برای مقابله با مثلث PSG

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۴۹۱۶

گزینه رئیس ناپولی برای مقابله با مثلث PSG

رئیس باشگاه ناپولی به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و او را بهترین مربی دانست. او می‌خواهد با تجربه و دانش این مربی بزرگ تیمش را به جنگ تیم پرستاره پاری سن ژرمن ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، ناپولی در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاری سن ژرمن برود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ناپولی کار سختی برابر مثلث MCN  یعنی ام‌باپه، کاوانی و نیمار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورلیو دی لورنتیس قبل از این دیدار حساس گفت: اگر آنها مثلث MCN را در اختیار دارند ما هم کارلو آنچلوتی را داریم. من از کار کردن با آنچلوتی بسیار راضی و شگفت زده شده‌ام. او تنها بعد از ۱۰ بازی با شرایط کار کردن در ناپولی کنار آمده است.

رئیس ناپولی به آنچلوتی اشاره کرد و  ادامه داد: آنچلوتی نشان داده که مربی بسیار بزرگی است. او من را به یاد آریکو ساکی انداخته می‌اندازد.آنچلوتی بدون شک بهترین مربی است. ما با این مربی بزرگ قرارداد سه ساله امضا کرده‌ایم اما آنها را سه سال دیگر تمدید می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم فوتبال ناپولی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند ماه شایعه و گمانه‌زنی درباره جانشین ‏یورگن کلوپ در لیورپول بالاخره به پایان رسید و گزینه‌ای که در ‏روزهای اخیر از او به‌عنوان گزینه اصلی لیورپول یاد می‌شد تایید کرد ‏که به‌زودی سکان هدایت این تیم را به عهده می‌گیرد. ‏

به گزارش ورزش سه، آرنه اسلوت، سرمربی فعلی فاینورد، تایید کرد که دوست دارد به ‏لیورپول برود و مذاکرات بین او و باشگاه در حال حاضر در جریان ‏است. اسلوت برای اینکه خیال همه را راحت کند گفت اطمینان دارد ‏که سرمربی بعدی لیورپول او خواهد بود.
این مربی هلندی که با شبکه ای‌اس‌پی‌ان گفت‌وگو می‌کرد گفت: "می‌توانم این را بگویم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و من در ‏اتاق انتظارم. ولی برای خودم روشن است که دوست دارم به لیورپول ‏بروم. من حالا منتظر توافق نهایی دو باشگاه هستم ولی اطمینان ‏دارم که کار تمام خواهد شد. در حال حاضر دو باشگاه در حال ‏چانه‌زنی هستند و من به‌عنوان چهره اصلی این ماجرا باید به این ‏احترام بگذارم. در روزهای آینده همه چیز روشن‌تر خواهد شد". ‏

اسلوت که از سال 2021 هدایت فاینورد را بر عهده گرفته با این تیم ‏چند جام قهرمانی به دست آورده است. پیش از این از او به‌عنوان ‏گزینه هدایت لیدز یاد می‌شد ولی در روزهای اخیر نام لیورپول به ‏عنوان خواهان این مربی هلندی مطرح شد. ‏

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899636

دیگر خبرها

  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم