Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حبیب‌الله مسعودی فرید ضمن تشریح آخرین وضعیت عملکرد اورژانس اجتماعی افزود: تا پایان مرداد ماه سال جاری ۱۲۰ هزار و ۵۵۰ تماس با خط تلفنی ١٢٣ برقرار شده و ۲۶ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در مراکز مداخله در بحران پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه خودروهای خدمات سیار به ۶۷ هزار و ۷۰۰ نفر خدمات تخصصی ارائه کرده‌اند، افزود: ۲۳۰ هزار و ۷۱۰ نفر نیز از سوی پایگاه‌های خدمات اجتماعی شناسایی شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی ٣٠ درصد از تماس‌ها با اورژانس اجتماعی را مربوط به خشونت خانگی دانست و اظهار کرد: ۵٢ درصد از کودکان خشونت دیده دختر و ۴٨ درصد پسر بوده‌اند. همچنین ۵۷ درصد از عاملان اعمال خشونت نیز پدران بوده‌اند.

خدمات اورژانس اجتماعی از طریق مراکز مداخله در بحران، خودروهای خدمات سیار، خط تلفنی ١٢٣ و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اورژانس اجتماعی خشونت خانگی سازمان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران پس از بازدید از دو پایگاه خدمات اجتماعی در بهشت زهرا از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا، برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر، این افراد را به مددسرا‌ها منتقل کنند.

احمد احمدی صدر افزود: برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، پایگاه‌هایی را در بهشت زهرا ایجاد کردیم و قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به همه آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در بهشت زهرا به خدمات نیاز دارند، خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی ایجاد زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در پایتخت رشد ۸۰۰ درصدی داشته است.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد