Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:22:02 GMT

دم خروس حادثه میرجاوه از عربستان بیرون زد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۰۸۳۹۵

دم خروس حادثه میرجاوه از عربستان بیرون زد

زاهدان - ایرنا- پایگاه خبری تحلیلی عصرهامون روز سه شنبه /24 مهر97 مطلبی با عنوان « دم خروس حادثه میرجاوه از عربستان بیرون زد!» منتشر کرده است.

دراین مطلب آمده است: رسانه های سعودی که در جریان اقدامات گروهک ریگی همواره در انتشار خبرهای رسانه ای تروریست ها پیش قدم بودند، این بار نیز دقایقی پس از حادثه میرجاوه با سخنگوی گروهک جیش الظلم مصاحبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش عصرهامون، شبکه العربیه عربستان سعودی که در سالهای فعالیت گروهک تروریستی مالک ریگی نیز فیلم های اختصاصی جنایات این تروریست معدوم را منتشر میکرد اینبار نیز به صورت اختصاصی با سخنگوی گروهک تروریستی جیش الظلم مصاحبه انجام داد.
عرفان شهنوازی سخنگوی این گروهک تروریستی در گفتگو با العربیه مدعی شده این اقدام را برای دفاع از مردم اهل سنت انجام داده حال آنکه گفته می شود برخی از ربوده شدگان اهل سنت بوده اند و جامعه اهل سنت نیز در پیام های مختلف اعلام برائت خود را از این اقدام اعلام کرده اند.
در هر صورت شبکه العربیه یکبار دیگر با مصاحبه اختصاصی با سخنگوی یک گروه تروریستی در جنوب شرق ایران این سوال را در ذهن بوجود آورد که این ارتباطات رسانه ای از چه کانالی و با چه هدفی برگزار می شود؟ و چگونه خبرنگاران این شبکه به راحتی با ترویست ها ارتباط تلفنی و حتی موفق به دیدار در سنگرهای مخفی آنها می شوند؟
البته پشت پرده این گونه اقدامات را باید در یادداشت عبدالستار دوشوکی مهره رسانه ای العربیه دید که تلاش کرد در سالروز شهادت سردار شوشتری طرح مردمی کردن امنیت در استان را زیر سوال برده و همزمان اقدام تروریست ها را مورد تمجید قرار دهد.
همه اینها در حالی است که این ساختار امنیتی مردمی به قدری تأثیر گذار بوده که برخی تحلیلگران امنیتی در اروپا آن را زمینه ساز ضربات بسیار سنگین به گروه های وهابی و تروریست منطقه می دانند. حال اگر صحبت های بن سلمان برای کشاندن جنگ به داخل ایران، اقدامات کور تروریست ها و تحرکات رسانه ای سعودی ها را در کنار هم قرار دهیم، مشاهده می کنیم که بسیجیان بلوچ تا چه اندازه دشمنان ایران را پریشان کرده اند.
8006 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي رسانه پايگاه خبري تحليلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۰۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

آنگونه که خبرگزاری دانشجو روایت کرده، فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی منتشر شده است که در آن همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

وی با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصارالفرقان تاکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار فیلم می‌گرفت و به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الان که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنیم می‌بینیم اشتباه کرده ام برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با بیان اینکه تمام کارهایم اشتباه بوده و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آن‌ها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آن‌ها ارتباط گرفت فورا به ماموران اطلاعاتی خبر بدهند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901312

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ویدئو| روایتی تلخ از عملیات‌های تروریستی گروهک انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • دُم خروس بیرون زد!