Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حج و زیارت لرستان گفت: سه دفتر غیر مجاز خدمات زیارتی در استان لرستان شناسایی و پلمپ شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "محمد خسروی" مدیر کل حج و زیارت لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: در استان لرستان 61 دفتر زیارتی و خدمات پستی برای ثبت نام از زائران اربعین در نظر گرفته شده اما متاسفانه تعدادی به صورت غیر مجاز اقدام به ارائه خدمات زیارتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در استان لرستان سه دفتر زیارتی غیر مجاز خدمات زیارتی شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی پلمپ شدند.

خسروی اظهار داشت: زائرانی که قصد ثبت نام برای پیاده روی اربعین را دارند حتما با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی و دفاتر خدمات پستی مراجعه کنند.

به گفته وی تا کنون 15 هزار نفر از لرستان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند و اعزام زائران در حال انجام است اما بیشترین زائران از ابتدای آبانماه ها اعزام خواهند شد.

مدیر کل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: با توجه به استقبال هم استانی ها برای ثبت نام در پیاده روی اربعین تلاش شده تا از زمان ثبت نام تا صدور ویزا حدود 48 ساعت باشد تا هر چه سریعتر ویزا به دست زائران برسد و دفاتر معرفی شده برای ثبت نام اربعین در روزهای تعطیل نیز آماده ارائه خدمات هستند.

خسروی با اشاره به برنامه نائب الشهدا افزود: امسال به ساد 33 شهید لرستانی حادثه منا قرار است 33 نفر از لرستانیها به یاد شهدای منا در پیاده روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد