Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی با بیان اینکه تحول در ساختار و فرهنگ سازمانی، یکی از ارکان تحول در دانشگاه است، اظهار داشت: برای مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی، افق 1404 را ترسیم کرده­ ایم که بتوانیم در این افق به انتخاب اول داوطلبان، پژوهشگران و اساتید تبدیل شویم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه منافع مردم را بر منافع سازمان ارجح می ­دانیم، خاطرنشان کرد: نسبت به این موضوع حساس هستیم که منافع سازمان باید در راستای منافع مردم و نظام باشد و حرکت علمی که سال­ها در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده را در افق بلند پیش بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چالش بوجود آمده در خصوص داوطلبان رشته ­های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اتفاقی که در حوزه پزشکی افتاد، منجر به برکناری مدیران ناکارآمد شد و دلیل ایجاد این مشکل آن بود که برخی از واحدها در ظرفیت ذخیره تا جایی که می­‌توانستند دانشجو ثبت ­نام کردند و فقط به منافع واحد خودشان توجه داشتند نه منافع مردم و سازمان.

طهرانچی با اشاره به جابجایی دانشکده ­های واحد تهران مرکزی به مجتمع سوهانک گفت: این اقدام چابکی و توانمندی سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی را نمایان کرد که ما در مدت اندکی توانستیم دانشکده­ های واحد تهران مرکزی، تهران جنوب و تهران غرب که در سطح شهر پراکنده بود را به حداکثر 2 پردیس برای هر واحد کاهش دهیم. با این اقدام، سرمایه­ های واحدهای دانشگاهی نیز حفظ شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

کد خبر 6092913 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است