Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اورژانس تهران از خدمات رسانی ویژه کادر این مرکز در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در مسیرهای مرزی استان ایلام خبر داد.

پیمان صابریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آغاز مراسم اربعین حسینی در استان مرزی ایلام 20 دستگاه آمبولانس به همراه دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: 70 نیروی عملیاتی و ستادی مرکز اورژانس تهران نیز در مسیرهای تعیین شده مستقر و مشغول به خدمت رسانی هستند.
رئیس مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: به منظور تقویت ارتباط بی سیم نیروهای اورژانس و اعزام خودروهای پشتیبانی خودرو دیسپچ سیار نیز در مراسم پیاده روی بکار گرفته شده است و استقرار و خدمات نیروهای اورژانس تهران تا پایان مراسم پیاده روی در مسیرهای مرزی ایلام ادامه خواهد داشت.
در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) حرکت کاروان عزاداران حسینی (ع) از کشورمان از شهرهای مرزی ایلام و خوزستان شروع شده است.
تهرام/7243//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اربعين پياده روي تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته

محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۱ الی ۷ اردیبهشت ماه) مجموع ۲۶۵۷۸ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۲۰۱۵۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۶۴۳۴۲ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۴۲۴۲ مزاحم با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس تهران تاکید کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱۹۹۴ مورد حوادث غیر ترافیکی بوده است.

توکلی همچنین گفت: اورژانس هوایی ۴ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی