Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس در این فصل در 14 بازی خود برای رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا 6 گل به ثمر رسانده است.

طرفداری- سرخیو راموس رهبر رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا است، نه تنها به عنوان کاپیتان بلکه به عنوان بیشترین زننده گل.

به نقل از وبسایت رسمی رئال مادرید، این مدافع با سابقه فصل 2018-2019 را طوفانی آغاز کرده و موفق شده تا رکورد های گلزنی خود را ارتقا ببخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این فصل بهترین رکورد گل زده در تعداد بازی را به ثبت رسانده است که به این ترتیب است؛ 6 گل زده در 14 بازی برای تیم ملی و باشگاهی.

در تیم رئال مادرید، این بازیکن موفق به زدن 3 گل در 4 بازی رسمی برای رئال مادرید در این فصل شده که این گلها در مقابل اتلتیکو مارید، جیرونا و لگانس به ثمر رسیده اند و این رکورد بهترین رکورد شخصی این بازیکن در کارنامه بازیگری او به شمار می رود.

 در عرصه ملی، این بازیکن موفق شده در 3 بازی متوالی مقابل ولز، انگلستان و کرواسی برای تیم ملی خود به گلزنی دست یابد. راموس در 160 بازی برای لاروخا موفق به زدن 16 گل شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید