Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اله حیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خودروهای مینی بوس، اتوبوس و ون از مبدأ حرکت خود می توانند با مراجعه به گمرکات استانشان مجوز خروج بگیرند.

وی افزود: در صورتی که راننده و مسافران این خودروهای جمعی دارای ویزا و گذرنامه باشند، می توانند از شلمچه وارد عراق شوند ضمن آنکه مبلغی به عنوان عوارض خروج از آنها دریافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مجوز های صادر شده یک ماه زمان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرز بین المللی شلمچه آخرین گلوگاه برای ورود زائران از ایران به خاک عراق است که به طور انحصاری اتباع خارجی برای حضور در آئین باشکوه اربعین حسینی از این مرز می توانند به عراق بروند.

کد خبر 4433545

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی شهرداری خرمشهر اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه گرگان بوشهر خبرگزاری مهر یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد مرز مهران بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم

پس از دو هفته قطار اولین محموله از بار افغانستان به ترکیه توسط لوکوموتیو از مرز شمتیق خارج شد و بار دوم نیز به زودی خارج خواهد شد.

رضا شهریاری معاون بین الملل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، درباره حرکت اولین محموله قطار افغانستان_ترکیه گفت: اولین قطار ترانزیتی افغانستان شامل ۱۰ واگن ماده معدنی تالک دیروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ پس از دو هفته توقف بدلیل نا هماهنگی بوجود آمده در شرکت راه آهن، با دستور رئیس محترم دفتر ریاست جمهوری، وزیر محترم راه و شهرسازی و نامه ابلاغی نماینده ویژه محترم وزیر در امور افغانستان به مجموعه‌های ذیربط و با پیگیری‌های نماینده ویژه محترم رئیس جمهور در افغانستان و مساعدت استاندار خراسان رضوی از مرز شمتیغ ایران راهی مرز ریلی جمهوری اسلامی ایران با ترکیه (مرز رازی) شد.

وی افزود: این بار شامل ۱۵ واگن دیگر نیز بوده که در ایستگاه روزنک افغانستان بارگیری شده و آماده ارسال به سمت مرز ریلی شمتیغ می‌باشد.

شهریاری در پاسخ به سوال دانشجو که فکر می‌کنید چه زمانی بار به طور کامل منتقل میشود، گفت: منتظر تخصیص لوکوموتیو دوم هستیم تا این بار ترانزیتی به طور کامل به شهر بیلیجیک ترکیه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • واکنش رسانه اصولگرا به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی و موضع گیری زیباکلام