Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:38:08 GMT

جنگ اقتصادی آخرین حربه آمریکا علیه ایران است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۴۹۴۲

جنگ اقتصادی آخرین حربه آمریکا علیه ایران است

تهران- ایرنا- سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: امروز درگیر جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم و دشمن را در این مصاف نیز همانند صحنه های دیگر انقلاب اسلامی زمین گیر خواهیم کرد، جنگ اقتصادی آخرین حربه آمریکایی هاست و حتما با برنامه ریزی مسئولان و همراهی مردم در این جنگ هم پیروز می شویم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ابوالفضل شکارچی روز چهارشنبه در بازدید از ایرنا، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابزار رسانه ای به ناحق علیه جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی استفاده حداکثری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه اکثر رسانه های نظام از جمله ایرنا در مقابله با تهاجم دشمن ساکت ننشسته و درگیر این جنگ هستند.
وی ادامه داد: دستاوردهای خوبی در این جنگ رسانه ای حاصل شده ولی باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود، چرا که حوزه جنگ رسانه ای امروز بسیار شدید و پیچیده است و کوچکترین غلفت و کوتاهی ممکن است آسیب های زیادی وارد کند.

*حوزه جنگ اقتصادی بدون عملیات روانی و رسانه ای کارایی لازم را ندارد
سردار شکارچی گفت: بخشی از مشکلاتی که در درون کشور وجود دارد ناشی از عملیات روانی دشمن است و واقعیت این است که می خواهند با فریبکاری بر افکار عمومی تاثیر بگذارند.
وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی امروز یک واقعیت است و تحریم اقتصادی از ابتدای جنگ تحمیلی به دلیل استقلال خواهی و ظلم ستیزی مردم ایران وجود داشته است.
سردار شکارچی ادامه داد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، گاو شیرده آن روز رژیم پهلوی بود و از پول و سرمایه مردم به مستشاران آمریکایی حق توحش پرداخت می کردند، امروز هم سردمداران آمریکایی برخی حکام منطقه را می دوشند.
وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این گاو شیرده مرد و ملت ایران با شهامت و اقتدار جاسوس های آمریکایی را دستگیر کردند و این در حالی انجام شد که جمهوری اسلامی درخت نوپایی بود.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: بعد از انقلاب اسلامی همه دروازه ها به سوی ایران بسته شد تا با تحریم ملت را به زانو درآورند و همراه آن هزاران توطئه که یکی از آنها جنگ بود را به مردم و ملت ایران تحمیل کردند.
سردار شکارچی تصریح کرد: در سایه توطئه های دشمن و در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی نه تنها ضعیف نشد بلکه روز به روز بر قدرتش اضافه شد و در مقابل هر پله ای که نظام ما رشد می کرد و بالا می آمد، از آن طرف نظام سلطه پایین می آمد و به زودی شاهد فروپاشی نظام استکباری خواهیم بود.
وی گفت: ادعاهای رئیس جمهوری آمریکا، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بیشتر به یک خواب و رویا شبیه است و امروز آخرین حربه آمریکایی ها، جنگ اقتصادی است و قصد دارند با قلدری، دنیا را علیه جمهوری اسلامی هم سو کنند.
سردار شکارچی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم در کشور یمن روزانه دهها کودک بر اثر کمبود دارو، شیر خشک و بمباران کور دشمن جان می دهند.
وی تاکید کرد: اگر انسجام داخلی ما دچار خدشه شود و افکار عمومی هدایت نشود و ددمنشی دشمن برای مردم تبیین نشود، می خواهند شرایطی بسیار بدتر از کشور یمن را برای ما ایجاد کنند.
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سال عمر با برکت خود در نقطه اقتدار و بالندگی ایستاده و به لطف الهی دشمن در سرازیری سقوط است. اما رسانه های سلطه در جنگ رسانه ای می خواهند اقتدار ما و سقوط دشمن را وارونه جلوه دهند.
سردار شکارچی گفت: شکست ما روزی است که نگاه ما برای حل مشکلات کشور به سمت دشمن برود در صورتی که مشکلات با اعتماد به مردم و جوانان این کشور حل خواهد شد.
وی افزود: برنامه ریزی مسئولان کشور امید بخش است و اگر نگاه اعتماد به داخل کشور تقویت شود از این پیچ اقتصادی هم عبور خواهیم کرد.
اجتمام*1193 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دفاعي نظامي نيروهاي مسلح جنگ رسانه اي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان