Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر آرژانتینی در 6 ماه اخیر با 5 مصدومیت مختلف دست و پنجه نرم کرده است.

طرفداری- درحالیکه تنها 8 هفته از آغاز فصل جدید سری آ می گذرد، دیگو پروتی سومین مصدومیت این فصل خود را تجربه می کند. او از ناحیه عضلات را دچار آسیب شده است و در بهترین حالت سه هفته دیگر آماده خواهد شد. ای درحالی است که رم طی این سه هفته باید به مصاف زسکا مسکو، ناپولی و فیورنتینا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای اسپورت، دیگو پروتی طی 180 روز اخیر فقط 20 روز بدون مشکل در اختیار کادر فنی بوده است. مصدومیت های پیاپی او را از دوران اوجش دور کرده و حالا تنها چند روز پس از رهایی از مصدومیت قبلی، وی دچار آسیب دیدگی جدیدی شده است؛ بنابراین پروتی حداقل سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.

ریک کارسدورپ، دیگر مصدوم رم است. او نیز از ناحیه ساق پا آسیب دیده و به 10 روز زمان برای ریکاوری نیاز دارد. اما خاویر پاستوره و الکساندر کولاروف، پس از سپری کردن دوران نقاهت می توانند رم را در بازی برابر اسپال همراهی کنند اما وضعیت دنیله ده روسی مشخص نیست. کاپیتان رم احتمالا برای دیدار سه شنبه هفته آینده مقابل زسکا مسکو آماده خواهد شد. با توجه به مصدومیت های پیاپی کارسدورپ و پروتی، رم در ژانویه به طور جدی فروش این دو بازیکن و خرید جایگزین آنها را در برنامه خود قرار خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است

به گزارش همشهری آنلاین؛ روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد که روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است.

کد خبر 848731 منبع: برنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • دوری 9 الی 12 ماهه رونی بردغجی، هدف نقل و انتقالاتی بزرگان اروپا از میادین
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟