Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@19:17:10 GMT

لحظه ناکام ماندن مسافر قطار برای خودکشی+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۱۹۱۴۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا: هوشیاری ماموران، مانع خودکشی مسافر در ایستگاه قطار چین شد.

حجم ویدیو: 6.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت جانوری عجیب الخلقه را در یکی از سواحل آمریکا به تصویر می کشد. در این ویدئو که در این هفته در ساحل "هانتینگتون" در ایالت کالیفرنیای آمریکا تهیه شده است پرسه یک موجود عجیب در ساحل دریا را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شهروند کالیفرنیایی که هویتش " جورج" اعلام شده است در حال تفریح در ساحل بود که با این صحنه عجیب روبرو شد. در این ویدئو یک جانور مرموز در حالی که روی آب دریا قرار گرفته است دیده می شود. در این ویدئو دست های این جانور در حالی که بالای آب حرکت می کند دیده می شود.

جورج در این باره گفت : " من روی شن های ساحل نشسته بودم و به پریدن ماهی ها از داخل آب دریا نگاه می کردم. آب دریا خروشان بود و ماهی در حال پرش از آب بودند. من از این صحنه چند عکس تهیه کردم. ناگهان متوجه جانور عجیبی شدم که روی آب دریا قرار گرفته بود. من در تمام زندگی ام موج سواری کرده ام و تابحال صحنه ای مانند این صحنه ندیده بودم."

این ویدئو که در کانال یوتیوب MRMBB333 منتشر شده بود در مدت زمان 24 ساعت تاکنون بیش از 30000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنت عجیبی نوشت : " این دقیقا همان علتی است که من اصلا در دریا شنا نمی کنم." یکی دیگر از کاربران نوشت : " به نظر یک جانور انسان نما است. "

همچنین برخی دیگر از کاربران در کامنت های خود این جانور را یک وال یا دلفین دانستند.

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو از رویت یک جانور عجیب در سواحل آمریکا در حالی خبرساز می شود که دو سال پیش نیز ویدئویی از رویت یک جانور پرنده عجیب در یک منطقه کوهستانی در نزدیکی مرز چین با لائوس خبرساز شده بود. در ویدئوی منتشر شده یک جانور پرنده که شبیه به دایناسور پرنده بود در حال پرواز بر فراز کوهستان دیده می شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رییس پزشکی قانونی عربستان، خاشقجی را با اره تکه تکه کرده است + عکس جلاد سعودی احسان با یک وعده غذا ترانه 17 ساله را فریب داد تماشا کردن درگیری 2 مسافر مترو بدون دخالت کردن جنجالی شد ! + فیلم مرد آبادانی قابلمه غذای همسایه را به خاطر گرسنگی بچه هایش دزدید ! این مرد چگونه چهره اش وحشتناک شد + فیلم قتل عام وحشتناک دیگر در تهران + عکس و جزئیات پایان راه فردوسی پور در تلویزیون و مرگ نود با تعویض اجباری؟ قتل فجیع زن آبستن توسط افراد ناشناس / سر او را بریدند اعدام قاتل منحرف زینب دختر ۷ ساله + عکس بدون پوشش اولین تصاویر 7 سعودی که قاتل خاشقچی هستند + عکس این مرد پس از تجاوز به دختر 15 ساله تاریخ همخوابی را در بدن او خالکوبی می کرد + عکس شوهرم در برابر چشمان زن غریبه را به خانه می آورد و در اتاق خواب من با آنان همخوابی می کرد ! 6 تروریست امروز اعدام شدند بهناز در دام 4 مرد چه سرنوشتی داشت! راز مخوف شکم برآمده پسر ۹ ساله چیست؟! + عکس باورنکردنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث چین خودکشی قطار مسافر فیلم ویدیو ها عکس قتل مرد روزنامه ایران عربستان جسد زندگی اینستاگرام جنایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۱۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، چیتا سایر اخبار اگر این گنج پیدا شود همه مردم جهان تا زانو در طلا فرو می‌روند؛ ۹۹ درصد طلای زمین اینجاست! (تصاویر) مارخور؛ «بز» پاکستانی معروف به «پیرمرد کوهستان» که تُف‌اش ارزش طلا دارد! داستان تکاملِ موجودی به نام «پدر»؛ حیوان‌ها پدر ندارند! (ویدئو) عجیب اما واقعی؛ صدای واقعی بیگ بنگ را بشنوید!

دیگر خبرها

  • اولین ویدئو از لحظه ترور مامور موساد در مصر
  • عکس| جاگیری عجیب کمک داور در بازی استقلال!
  • اتفاق عجیب در بازی استقلال؛ جاگیری‌های کمک‌داور در زمین مسابقه و فیفایی که تایید نمی‌کند! + عکس
  • (ویدئو) واکنش عجیب معاون بایدن به سوالی درباره آتش‌بس در غزه
  • لحظه اهدای گل به رئیسی در جشن دختران آرمانی + ویدئو
  • لحظه فرود هواپیما بدون چرخ جلو! | ویدئو
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان