Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:15:24 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۱۵۵۹

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه

به گزارش خبرگزاری مهر ،بنا به تحلیل نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز(۲۶ مهرماه) در شرق لرستان، کرمانشاه، جنوب استان‌های کردستان همدان و مرکزی، نیمه غربی اصفهان، بخش‌هایی از استان چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس، شمال و شرق بوشهر، شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدوده بارش طی فردا (۲۷ مهرماه) علاوه بر این مناطق به جنوب استان‌های قزوین و زنجان، شرق استان‌های خوزستان و ایلام گسترش می‌یابد.

 شنبه (۲۸ مهرماه) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود و به‌تدریج به شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌های زنجان و قزوین گسترش می‌یابد. شدت بارش در استان‌های ایلام، غرب کرمانشاه و شمال خوزستان پیش‌بینی می‌شود همچنین بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از مرکز جنوب و جنوب شرقی کشور رخ می‌دهد. 

براساس این گزارش فردا (۲۷ مهرماه) آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۲ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت شنبه (۲۸ مهرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که بیشترین و کمترین دما در این روز به ۲۳ و ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 4433900 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی شهر تهران اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش اربعین 97 شهر تهران محمد علی افشانی کنگره ملی خانواده قوه قضاییه بیمه سازمان تامین اجتماعی پلیس راهور سردار حسین اشتری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۱۱ اردیبهشت ماه
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه