Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر زارعی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم عطرافشانی مزار شهدای گمنام به مناست آغاز هفته تربیت بدنی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال 40 تیم ورزشی لیگ برتری، دسته یک و دسته دو در بخش مردان و 20 تیم لیگ برتری زنان از خراسان رضوی در رده های ملی حضور دارند.
وی ادامه داد: در رشته های توپی و پرطرفداری مانند والیبال، هندبال و بسکتبال نیز خراسان رضوی سالهای گذشته در لیگ برتر نماینده ای نداشت اما امسال تیمهایی را بویژه در ورزش مردان به لیگهای برتر این رشته ها اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین از حمایتهای شهرداری مشهد از تیمهای ورزشی این استان تقدیر و بیان کرد: استانداری خراسان رضوی هم در تلاش است بخش صنعت را وارد عرصه حمایت از ورزش استان کند.
وی به مهمترین رویداد ورزشی بین المللی امسال نیز اشاره و بیان کرد: بازیهای آسیایی و پاراآسیایی می توانند شاخصی برای سنجش عملکرد ورزش خراسان رضوی در نظر گرفته شوند.و بر این اساس افزایش تعداد ورزشکار خراسان رضوی و کسب مدال توسط آنان در بازیهای بین المللی نشانگر رشد ورزش در این استان است.
زارعی گفت: در بازیهایی آسیایی 2018 جاکارتا 20 ورزشکار اعزامی خراسان رضوی موفق به کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز شدند. در رقابتهای چهار سال پیش اینچئون کره جنوبی، خراسان رضوی با 12 ورزشکار تنها یک مدال طلا کسب کرده بود.
وی افزود: در مسابقات پاراآسیایی 2018 نیز ورزشکاران جانباز و معلول خراسانی با 20 شرکت کننده و 19 مدال رنگارنگ موفقتر از دوره های گذشته ظاهر شدند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی جمعیت ورزشکاران ساماندهی شده این استان را 92 هزار و 844 نفر اعلام و بیان کرد: بر اساس آمار ورزشکاران بیمه شده، تعداد ورزشکاران خراسان رضوی در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش یافته است.
وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در مشهد و شهرستانها را از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته تربیت بدنی در خراسان رضوی اعلام کرد.
امروز در کنار آئین عطرافشانی مزار شهدای گمنام در جبل النور مشهد، از خانواده شهدای ورزشکار خراسان رضوی نیز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان تجلیل شد.
3221/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی زنان صنعت مدیرکل ورزش و جوانان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی