Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@22:17:43 GMT

پرهیز از تصمیمات آنی لازمه تنظیم بازار است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۲۹۹۲۴

پرهیز از تصمیمات آنی لازمه تنظیم بازار است

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان افزود: در این کمیسیون تلاش می کنیم با استفاده از اطلاعات درست و دقیق و شناخت وضعیت موجود برای حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام لازم انجام شود.
وی اظهار داشت: مردم از خرید بی اندازه و انبار خانگی کالا پرهیز کنند چون هیچ کمبودی در هیچ یک از کالاهای موردنیاز در بازار و در سطح عرضه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: کالای اساسی و موردنیاز مردم به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی افزود: شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی، مسئول ذخیره سازی گندم موردنیاز استان است و این امر به عنوان یک موضوع مهم و استراتژیک باید از سوی مسئولان مربوط مورد توجه باشد و کوتاهی در این زمینه پذیرفتنی نیست.
عابدی بیان کرد: همکاری و همراهی دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی با دستگاه های اجرایی تخصصی در حوزه اقتصاد، به دلیل تسهیل روند خدمت رسانی به مردم و ارائه خدمت بهتر و بیشتر به آنها است.
وی گفت: دستگاه های نظارتی با راستی آزمایی اقدامات دستگاه های اجرایی مربوط و کمک به ارائه خدمت بهتر به مردم در کنار دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصاد حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: این اقدامات در حوزه های مختلف در نهایت به افزایش رضایت مندی و تقویت اعتماد عمومی منجر می شود.
وی داشتن آمارهای تخصصی در حوزه اقتصادی را لازمه برنامه ریزی در این حوزه دانست و گفت: دستگاه های اجرایی مرتبط از جمله سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و... باید با احصای آمار و اطلاعات دقیق وضعیت موجود و نیازمندی های خود در بخش های مختلف و ارائه آنها به کمیسیون تنظیم بازار مسئولان، برنامه ریزان و تصمیم گیران را بیش از پیش در مدیریت امور کمک کنند.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تنظیم بازار حمایت از مصرف کنندگان خدمت رسانی به مردم دستگاه های اجرایی روابط عمومی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۲۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس

مساح دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزشی برای یادآوری مسائل نظارتی انتخابات در طول هفته آینده برای این ناظران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: ملزومات مورد نیاز برای برگزاری این مرحله به استان رسیده و تا پایان هفته بین ۳ شهرستان توزیع خواهد شد.

مساح در خصوص افرادی که در این مرحله می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در مرحله قبل در حوزه بیرجند، درمیان و خوسف رای داده اند و یا کسانی که در مرحله قبل در هیچ حوزه انتخابیه موفق به رای دادن نشدند؛ می‌تواند در این مرحله شرکت کنند.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به تبصره ۴ ماده ۱۱ قانون انتخابات بیان کرد: مجوز اخذ رای از واجدان شرایط بر اساس نتیجه استعلام دستگاه‌های احراز هویت خواهد بود.

مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند