Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:25:03 GMT

قهرمانان مسابقات بدمینتون همدان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۲۰۹۱

قهرمانان مسابقات بدمینتون همدان معرفی شدند

همدان- ایرنا- قهرمانان مسابقات بدمینتون رده های سنی مختلف همدان در گرامیداشت هفته تربیت بدنی روز جمعه با برگزاری دیدارهای نهایی معرفی شدند.

رئیس هیات بدمینتون همدان در این باره گفت: در این رقابت ها و در رده سنی خردسالان بردیا صالحی از همدان مقام نخست را کسب کرد، اهورا امدادی از ملایر دوم شد و آرتین رضوی و بردیا طوافی هر 2 از ملایر به طور مشترک سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی تیپ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رده سنی نونهالان نیز علی صادقی از بهار و محمد معین بهمنی از ملایر به ترتیب اول و دوم شدند، محمد مهدی احمدی وطاها هاشمی هر 2 از ملایر به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
وی اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان حمیدرضا مهری از بهار قهرمان شد، علیرضا علیگلی دیگر ورزشکار بهاری در جایگاه دوم قرار گرفت، محمدرضا جباری وحسین مهری هر 2 از بهار به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
تیپ بیان کرد: در رده سنی پیشکسوتان نیز بهروز نوری راد از همدان مقام اول را کسب کرد، مهدی توتونچی دیگر بدمینتون باز همدانی به عنوان دومی رسید و هادی دشتی و امیرنجومی هر 2 از همدان به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.
نفرات برتر این رقابت ها به عضویت تیم منتخب استان همدان جهت شرکت در مسابقات کشوری درآمدند.
این رقابت ها در سالن ورزشی مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.
هم اکنون بیش از 2 هزار ورزشکار همدانی در رشته بدمینتون فعالیت دارند.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بدمينتون هفته تربيت بدني همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901935

دیگر خبرها

  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • معرفی قابلیت‌های گردشگری گیلان در جشنواره بهار نارنج
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023