Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@13:56:55 GMT

همایش پیاده روی بانوان ملایری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۳۰۷۶

همایش پیاده روی بانوان ملایری برگزار شد

به گزارش ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در این همایش اظهار داشت: افزود: بانوان ورزشکار ملایری مسافت سه کیلومتری بلوار پارک سیفیه را از میدان دکتر بابک تا اداره روزش و جوانان این شهر طی کردند.
مهدی رضایی توسعه ورزش همگانی را یک ضرورت دانست و بیان کرد: امروز توسعه و تقویت ورزش در بخش بانوان با توجه به نقش آنان در نشاط خانواده به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ادامه داد: با توجه به نقش موثر بانوان در ایجاد نشاط و شادابی خانواده، گام های بسیار خوبی برای توسعه ورزش این قشر در شهرستان ملایر برداشته شده است.
رضایی حضور بانوان در تمامی عرصه های ورزشی را نشان دهنده ظرفیت خوب ملایر در حوزه ورزش برشمرد و گفت: با توجه به جایگاه و نقش اثرگذار بانوان در جامعه، اگر سلامت روحی و جسمی آنها آسیب ببنید، به طور قطع بر جامعه نیز تاثیر منفی دارد.
وی با اشاره به اجرای بیش از 80 برنامه متنوع ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی اظهار داشت: این برنامه ها با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ غنی ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی به ویژه برای بانوان برگزار می شود.
رضایی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش همگانی ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان با 12 دستگاه ورزشی و تجهیز آنها همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا، در همایش پیاده روی بانوان به 30 تن از بانوان ورزشکار که در این همایش شرکت کرده بودند، به قید قرعه هدایایی اهدا شد.
ملایر دارای بیش از 9 هزار ورزشکار سازمان یافته است.
7528/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره ورزش و جوانان پیاده روی ترویج فرهنگ جامعه خانواده راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»