Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@00:12:16 GMT

دستمزد کارکنان خارجی در کدام کشورها بالاتر است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۳۸۸

موسسه "اچ اس بی سی" سنگاپور را به عنوان بهترین مقصد برای کارکنان خارجی معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، این نظرسنجی که با مشارکت ۲۲هزار و ۳۱۸ شاغل خارجی از ۱۶۳ کشور جهان صورت گرفته است، کشورها را بر اساس چهار معیار تجربه زندگی (سبک زندگی، دید عمومی به خارجی‌ها، استقرار و اسکان)، عوامل اقتصادی (فرصت‌های شغلی، اقتصاد محلی و وضعیت مالی اشخاص)، خانواده (پرورش کودکان، سطح آموزش و بهداشت، ارتباطات) و رتبه کلی، رده بندی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاغلان خارجی، حقوق بالاتر، امکان رشد شغلی و کیفیت بهتر زندگی را به عنوان اصلی‌ترین دلایل مهاجرت خود عنوان کرده اند.

بر این اساس سنگاپور همچون سال گذشته با در نظر گرفتن کلیه معیارها به عنوان محبوب ترین مقصد برای کارگران خارجی انتخاب شده است و پس از این کشور، نیوزلند، آلمان، کانادا، بحرین، استرالیا، سوئد، سوئیس، تایوان و امارات در رده‌های دوم تا دهم جای گرفته اند.

همچنین متوسط درآمد سالانه شاغلین خارجی در سوئیس با ۲۰۲هزار و ۸۶۵ دلار بیش از سایر کشورها است و پس از این کشور، آمریکا با ۱۸۵هزار و ۱۱دلار، هنگ کنگ با ۱۷۸هزار و ۷۰۶ دلار، چین با ۱۷۲هزار و ۶۷۸ دلار، سنگاپور با ۱۶۲هزار و ۱۷۲ دلار، امارات با ۱۵۵هزار و ۳۹ دلار، هند با ۱۳۱هزار و ۷۵۹ دلار، اندونزی با ۱۲۷هزار و ۳۶۲ دلار، ژاپن با ۱۲۷هزار و ۳۶۲ دلار و استرالیا با ۱۲۵هزار و ۸۰۳ دلار قرار دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان