Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
جوایز گاتهام که هرساله به تجلیل فیلم های مستقل می پردازد نامزدهای خود را معرفی کرد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جوایز گاتهام که هرساله به تجلیل فیلم‌های مستقل می‌پردازد ۱۸ اکتبر نامزدهای خود را معرفی کرد و فیلم «اولین اصلاح شده» با بازی ایثن هاوک بیشترین نامزدی را در جوایز گاتهام بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوایز فیلم مستقل گاتهام که داوری آن را کمیته‌های کوچک خبرنگاران و منتقدان انجام می‌دهند هر ساله به عنوان پیش درآمدی بر فصل جوایز سینمایی شناخته می‌شود. سال گذشته فیلم «برو بیرون» پیشتاز این جوایز بود و سال قبل تر از آن «منچستر بای د سی».

امسال فیلم «اولین اصلاح شده» با بازی ایثن هاوک بیشترین نامزدی را در جوایز گاتهام بدست آورده است. این فیلم را که درامی است درباره یک کشیش که ایمان خود را زیر سوال می‌برد، پل شریدر فیلمنامه‌نویس افسانه ای آمریکا و خالق شخصیت تراویس بیکل در فیلم «راننده تاکسی»  کارگردانی و نویسندگی کرده است. «اولین اصلاح شده» در جوایز فیلم مستقل گاتهام امسال در بخش‌های بهترین فیلم، بهترین بازیگر و بهترین فیلمنامه نامزد جایزه شده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود ویلم دفو، پل گرینگرس، ریچل وایس و جان کامن امسال از سوی جوایز گاتهام تجلیل می‌شوند.

در اینجا به فهرست نامزدهای بخش‌های مهم بیست و هشتمین دوره جوایز گاتهام نگاهی می‌اندازیم:

بخش بهترین فیلم بلند

«مورد علاقه» به کارگردانی یورگوس لانتیموس

«اولین اصلاح شده» به کارگردانی پل شریدر

«اگر بیل استریت زبان داشت» به کارگردانی بری جنکینز

«مادلینِ مادلین» به کارگردانی جوزفین دکر

«سوارکار» به کارگردانی کلوئه ژائو

بخش بهترین مستند

«بیسبی ۱۷'»

«هالی کانتی امروز صبح، شب»

«مراقب فاصله بودن»

«طفره روها»

«تو همسایه من نیستی؟»

بخش بهترین پیشرفت کارگردانی ری بینگام

آری آستر برای «موروثی»

بو برنهام برای «کلاس هشتم»

جنیفر فاکس برای «حکایت»

کریستال ماسل برای «اسکیت آشپزخانه»

بوتس ریلی برای «ببخشید که مزاحم شدم»

بخش بهترین بازیگر مرد

آدام درایور «بلک‌ک‌کنزمن»

بن فاستر «ترک بدون اثر»

ریچارد ای گرانت «هرگز می‌تونی منو ببخشی؟»

ایثن هاوک «اولین اصلاح شده»

لاکیت استنفیلد «ببخشید که مزاحم شدم»

بخش بهترین بازیگر زن

گلن کلوز «همسر»

تونی کولت «موروثی»

کاترین هان «زندگی خصوصی»

رجینا هال «محافظت دخترها»

میشل فایفر «کیرا کجاست؟»

امسال کمیته انتخاب نامزدها یک جایزه ویژه هیات داوران گاتهام برای اولیویا کلمن، اما استون و ریچل وایس برای بازی گروهی‌شان در فیلم «مورد علاقه» در نظر گرفته است.

مراسم جوایز گاتهام روز دوشنبه ۲۶ نوامبر در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

در همین زمینه: آلبوم موسیقی باب دیلن روی پرده نقره‌ای کریستین بیل‌ | دورخیز ستاره شوالیه تاریکی برای دومین اسکار بازیگری یک میلیون دلار | پوستر کمیاب فیلم مومیایی

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: مناظرات انتخاباتی برای راه‌یافتگان به دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه مشهد و کلات همانند دور نخست در صداوسیمای خراسان برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدکمال سروری‌ها روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از محل برگزاری مناظرات انتخاباتی در صدا و سیمای خراسان رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برگزاری مناظرات فرصت مناسبی برای نامزدها است تا با هزینه کمتر، برنامه‌ها و افکار خود را به عموم مردم اعلام کننداز طرفی مردم نیز فرصت مغتنمی کسب می‌کنند تا بهتر با نامزدها آشنایی پیدا کنند.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، تصریح کرد: در این مناظرات نامزدها باید اولویت‌های اول مردم را شناسایی و راه کارهای آن را ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مناظرات انتخاباتی در رسانه‌های رسمی خراسان رضوی در حال ضبط است و در موعد مقرر انتشار خواهد یافت.

سروری عنوان کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی هزار و 200 شعبه اخذ رای برای حوزه مشهد و کلات پیش‌بینی شده است که نسبت به انتخابات مرحله نخست 612 شعبه کاهش یافته است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی، گفت: مردم ایران، لیاقت قوی‌ترین و شایسته‌ترین منتخبان برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند، از این رو باید انسان‌هایی کارآمد و کاربلند راهی مجلس شورای اسلامی شوند.

اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات

محسن نصرپور، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، اظهار داشت: از روز ششم اردیبهشت‌ماه، ضبط مناظره میان دو نامزد پنجمین کرسی نمایندگی مجلس آغاز شد. در این برنامه‌ها هر کدام از نامزدها در 3 قسمت 60 دقیقه‌ای به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف حوزه انتخابیه خود می‌پردازند.

وی افزود: علاوه بر ضبط و پخش مناظرات انتخاباتی، ضبط برنامه‌های 20 دقیقه‌ای ویژه معرفی نامزدها و برنامه‌هایشان انجام می‌شود و در بازه زمانی آغاز رسمی تبلیغات از شبکه استانی خراسان رضوی پخش خواهد شد.

منصرپور تصریح کرد: هیئت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد. در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.

گفتنی است، در دور نخست انتخابات مجلس، تکلیف 17 نفر از 18 نماینده در 12 حوزه انتخابیه خراسان رضوی معلوم شد و یک نماینده دیگر باید از میان 2 نامزد شامل "کاظم معتمدی فر و حسنعلی اخلاقی" برای تصاحب یک کرسی دیگر حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم انتخابات برگزیده شود. نفر نخست این فهرست 2 نفره به ترتیب بیشترین آرا، کاظم معتمدی‌فر، مدیرعامل سابق شرکت پدیده شاندیز است.

معتمدی‌فر در مرحله نخست این انتخابات 144 هزار و 523 رای به دست آورد و نفر دوم این فهرست حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی در مرحله اول انتخابات 130 هزار و 202 رای کسب کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ارز روسیه پیشتاز شد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار