Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-03-19@10:45:48 GMT

نحوه پرداخت ارز مسافرتی برای اربعین 97

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۳۹۹۵۳

نحوه پرداخت ارز مسافرتی برای اربعین 97

دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره تامین ارز مسافرتی اربعین توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شریان نیوز،شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور  با اشاره به تامین ارز مسافرتی اربعین، اظهار کرد:تامین این ارز از طریق بانک ملی در کشور عراق و در قالب ۵ شعبه و ۴۵ باجه در نقاط مختلف این کشور از جمله شهر‌های کربلا، نجف و کاظمین پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مرکزی اربعین کشور با بیان اینکه باجه‌هایی برای توزیع این ارز در نقاط ورودی مرز‌های عراق مستقر شده است،گفت: مبلغی هم بانک مرکزی با سازوکار مشخص در چارچوب  تعریف کرده است که در اختیار زائران قرار می‌گیرد که مبلغ و نحوه دریافت آن به زائرین توسط بانک مرکزی اعلام می‌شود.

حیدری در پاسخ به این پرسش که مبلغ در نظر گرفته شده برای ارز مسافرتی سفر اربعین چه میزان است، تاکید کرد:مبلغ آن برای سفر به کشور عراق مناسب است و محدودیت چندانی در این زمینه وجود ندارد و برای بیش از ۲ میلیون زائر پیش بینی شده تا این مبلغ بتواندجوابگوی تامین ضروریات سفر زائران باشد.

وی تصریح کرد: نقاط توزیع ارز مسافرتی در کربلا و نجف و کاظمین مشخص است، ضمن اینکه در نقاط مختلف از جمله؛ محل دفاتر حج وزیارت، دفاتر مربوط به عتبات عالیات و کنسولگری‌های کشورمان ما در این ستاد مسئولیت توزیع این ارز را بر عهده دارند و قرار است که چند نقاط نزدیک به مرز عراق هم ایجاد شود، اما به دلیل جغرافیایی پراکنده، محل دقیق استقرار آن ظرف ۲ روز آینده اطلاع رسانی می‌شود.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۳۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات

میراحمدی رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت:دشمنان به ایادی خود آموزش داده بودند در روز‌های قبل از انتخابات با گودبرداری فیبر‌های نوری را از زمین خارج و در روز انتخابات آنها را قطع کنند.

وی افزود: در بعضی استان‌ها و نقاط مثل زنجان، بوشهر عسلویه و سیستان و بلوچستان گودبرداری را انجام داده بودند. به کمک فراجا، بسیج، سپاه، ارتش و حراست کل تمام خطوط فیبر نوری را به وسیله گشت‌های موتوری، خودرویی، پهپاهدها، گشت‌های هوایی و نیرو‌های پیاده، زیر بار عملیاتی مراقبت، کنترل و پایش بردیم.

رئیس ستاد امنیت انتخابات اظهار کرد: بعضی از این نقاط قبل از شروع رای‌رأی‌گیری شناسایی شدند و بخشی را هم که قصد داشتند در روز انتخابات وارد شوند، به دیل حضور قدرتمندانه نیرو‌های ما موفق نشدند و با تمام اقدامات دشمن مقابله شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • کشاورزان و باغداران هشدار‌های بارش و وزش باد را جدی بگیرند
  • جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات
  • تداوم بارش‌ها در اکثر مناطق کشور
  • هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی جدید به کشور / کدام استان‌ها بارانی خواهد بود؟
  • قبل از سفر از وضعیت جوی و جاده‌ ها اطمینان پیدا کنید
  • امروز صنعت دارو در ایران مبتلا به بحران شده/ سیستم انقباضی بانک مرکزی در تخصیص منابع به تولید ایراد دارد/ خیلی از شرکت‌های دارویی در پرداخت حقوق و دستمزدهای پایان سال کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر/ مسافران ۵ استان کشور از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • وزیر کشور: زائران برای اسکان نوروزی در مشهد مشکلی نخواهند داشت
  • ۱۲ هزار مرد و ۵۵۷ زن به دلیل بدهی در زندان هستند