Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@10:13:08 GMT

«خدایگان» تمدید شد/ آخرین اجرا ۴ آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۲۵۵

«خدایگان» تمدید شد/ آخرین اجرا ۴ آبان ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، نمایش «خدایگان» نوشته وودی آلن با ترجمه شهرام زرگر که قرار بود تا ۳۰ مهرماه در سالن اصلی مولوی بر صحنه باشد تا جمعه چهارم آبان ماه به اجرای خود ادامه می دهد.

تاکنون هنرمندان، مدیران فرهنگی و چهره هایی از جمله فرهاد ناظرزاده کرمانی، مجید سرسنگی، ناصر آقایی، لوریس چکناواریان، گلاب آدینه، حسین فرخی، جمشید جهانزاده، جواد روشن، رفیق تصرتی، پرستو محبی، امین عظیمی، ایوب آقاخانی، امید روحانی، محمدحسین ناصربخت، شیوا ابراهیمی، شیوا مسعودی، خسرو احمدی، توحید معصومی، رضا صمدپور، آزاده گنجه، اصغر نوری، صدرالدین زاهد، مهرداد رایانی مخصوص، امیرحسین حریری، یاسر خاسب، رحمان سیفی آزاد، منوچهر اکبرلو، بهروز بختیاری، هوشنگ قوانلو، ابراهیم پشت کوهی، یارتا یاران، لیلی عاج، حسین امیدی، علی اصغر راسخ راد، علیرضا درویش نژاد، میلاد نیک آبادی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به تماشای این اثر دانشگاهی نشسته اند.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «خدایگان» که هر روز ساعت ۲۰ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

کد خبر 4435271 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تمدید اجرا رحمت امینی مرکز تئاتر مولوی اربعین ۹۷ تئاتر ایران موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی هالیوود سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم سینمایی سریال ایرانی رادیو کارگردان تئاتر سینمای آمریکا انیمیشن تماشاخانه ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون