Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@00:18:40 GMT

اظهارات امام جمعه موقت تهران درباره‌ی یک تئاتر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۳۹۵۰

اظهارات امام جمعه موقت تهران درباره‌ی یک تئاتر

امام جمعه موقت تهران در حاشیه بازدید از نمایش محیطی «نقطه رهایی» گفت: برگزاری این نوع از نمایش‌ها یکی از راه‌های حفاظت از دفاع مقدس است که سرمایه ملت ایران اسلامی به حساب می‌آید چراکه در روحیه پایداری و امید به پیروزی‌های بزرگ اثرگذار است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در حاشیه بازدید از اجرای نمایش محیطی «نقطه رهایی» گفت: دفاع مقدس سرمایه ملت ایران اسلامی و از دست آوردهای ارزشمندی است که باید از آن محافظت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راه‌های حفاظت از این سرمایه شناخت و گرامی‌داشت منزلت شهدا، جانبازان و کسانی است که این اتفاق را رقم زده‌اند. راه دیگر برگزاری این نوع از نمایش‌هاست که می‌توانیم به وسیله آن ابعاد مختلف جنگ، اتفاق‌های آن دوره و خصایص اخلاقی و رفتاری فرزندان، بسیجیان و نیروهای نوجوانی که در دفاع مقدس حضور داشتند را به تصویر کشید و به نسل جوان معرفی کرد تا بدانند چه کار بزرگی اتفاق افتاده و ملت ایران با چه موانع و چالش‌هایی روبه رو بوده است.

وی افزود: آشنایی با این فرهنگ باعث می‌شود نسل جوان بداند که موانع و چالش‌های امروز جامعه ایران در مقایسه با گذشته مانع و چالش به حساب نمی‌آید و با پروش روحیه مقاومت می‌توان در برابر این اتفاق‌ها مقاومت کرد.

ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه نمایش «نقطه رهایی» یک تئاتر فرهنگی از گوشه‌های دفاع مقدس است، گفت: این نمایش در روحیه پایداری و امید به پیروزی‌های بزرگ اثرگذار است. آثار هنری که آفریده و فیلم‌هایی که ساخته می‌شود در فهم رویدادها و واقعیت‌هایی که با آن رو به‌رو شده‌ایم نقش مهمی دارد. امیدوارم از این هنر برای انتقال ارزش‌های والای انقلاب، اسلام و دفاع مقدس به خوبی استفاده شود. 

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: این نوع هنرهای نمایشی می‌تواند ما را در عبور از تنگه‌های سخت کمک کند. امروز ما در جایگاهی از اقتدار هستیم. امیدواریم با عبور از گذرگاه‌های جدی به ویژه در بحث اقتصادی شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

 نمایش محیطی «نقطه رهایی» به مدت ۱۰ شب تا دوم آبان اجرا می‌شود. 

حضور در این نمایش برای شهروندان آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای ثبت نام و دریافت بلیت می‌توانند به نزدیک‌ترین فرهنگ‌سرای محل سکونت خود یا نشانی noghterahai.ir مراجعه کنند. 

نشانی محل اجرای نمایش «نقطه رهایی» بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام نمایش نقطه رهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است

امام جمعه رفسنجان گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان در راه‌اندازی پویش «شهردار شو» همان کاری بود که امام (ره)به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: خداوند در قرآن از پیامبر (ص) به عنوان انسان برجسته در همه زمینه‌ها یاد کرده و مشورت کردن با مردم را به وی متذکر می‌شود.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در راه‌اندازی پویش رقابتی «شهردار شو»، افزود: اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان همان کاری بود که امام (ره) به عنوان بنیانگذار در دوران دفاع مقدس انجام داد و جوانانی مانند دهه هشتادی‌های امروزی چالش بزرگ انقلاب را که همان جنگ تحمیلی بود، از میان برداشتند و به پیروزی رساندند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به شهردار تصریح کرد: امروز شما با همکاری شهرداری و شورای شهر به جوانان توانمند دهه هشتادی میدان و شخصیت دادید و به آن‌ها اعتماد کردید و از فکر و اندیشه آنان استفاده می‌کنید؛ مطمئن باشید این جوانان غیرتی پای کار خواهند بود و شما را به عنوان شهردار موفق در کشور معرفی خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت برای مشاهده و انتقال تجربه موفق شهرداری و انتقال آن به هیئت دولت، گفت: این الگوی موفق را در کشور عملیاتی و اجرایی کنید و مطمئن باشید کشور از این جوانان برخوردار است و می‌توانند منشأ اثر باشند.

عسکری با بیان اینکه مدیرانی چون استاندار کرمان و سردار سلیمانی نیز در دوران دفاع مقدس با داشتن سن کم از رزمندگان دفاع مقدس بوده‌اند که به آن‌ها اعتماد شده است، بیان کرد: این جریان اکنون در دست جوانان دهه هشتادی است و مدیریت شهری برای کار، فکر و عمل جوانان احترام قائل شده است.

به گزارش ایمنا، آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت، استاندار کرمان و مسئولان استانی و محلی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

کد خبر 748898

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است