Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:47:58 GMT

۲۷ هزار سکه، پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۰۸۹

۲۷ هزار سکه، پاداش مدال آوران بازی‌های آسیایی

طبق اعلام معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ تقریبا ۲۷ هزار سکه پاداش می گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که چند ماه قبل از بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی مسئولان وزارت ورزش میزان پاداش مدال آوران ورزش ایران در این ۲ رویداد را مشخص کردند، به خاطر افزایش قیمت سکه وزارتخانه با مشکلاتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ژاله فرامرزیان، معاونت مالی و پشتیبانی وزارت ورزش امروز اعلام کرده مجموع پاداش اهدایی به مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ حدود ۲۷ هزار سکه بهار آزادی پیش بینی شده که بار سنگینی روش دوش وزارت ورزش به حساب می آید.


این معاون وزیراعلام کرده این بودجه باید در لایحه بودجه سال آینده وزارت ورزش پیش بینی شود؛ در حالی که پیش از این وزیر ورزش وعده داده بود در اسفندماه ۹۷ مراسم اهدای پاداش ها انجام می گیرد.


باید دید با توجه به افزایش قیمت سکه وزارت ورزش می تواند با همکاری دولت در سال جاری این پاداش ها را به دست ورزشکاران برساند یا خیر.


طبق قرار قبلی مدال آوران طلایی ۱۶۰ سکه طلا، مدال آوران نقره ای ۸۰ سکه و مدال آوران برنز ۴۰ سکه پاداش می گیرند.


البته در بازی های پاراآسیایی چند ورزشکار بیش از یک مدال به دست آوردند که هنوز فرمول خاصی برای پرداخت پاداش آنها اعلام نشده است.

 

بازی های آسیایی جاکارتا 2018

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان اعلام شد. نواب تازه قلعه به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی مردان و ماهرخ دانشی به عنوان سرمربی تیم ملی کبدی سالنی زنان قرار است در مسابقات پیش رو هدایت تیم های ملی را به عهده داشته باشند.

ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن آسیا در هر ۲ بخش زنان و مردان از مهم‌ترین رویدادهای ملی پوشان کبدی است.

این بازی‌ها قرار است طی روزهای ۲۱ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آبان لغایت ۱۲ آذر ۱۴۰۳) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار شود ورزشکاران آسیایی در ۳۶ رشته اصلی و ۲ رشته نمایشی و در قالب ۳۶۵ رویداد به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6086441

دیگر خبرها

  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • (ویدیو) پاداش ۱۸ میلیونی برای فرزند اول در یک وزارت خانه
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند