Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@04:07:09 GMT

سرمربی آمیان: مقابل PSG از پیش باخته نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۶۴۲۳

به گزارش وانانیوز،  پلیسیه در ابتدای صحبت‌های خود از اینکه وقفه‌ی بازی‌های ملی به پایان رسیده و بازیکنان ملی‌پوش آمیان به اردوی باشگاه‌شان بازگشته‌اند ابراز خوشحالی کرد و گفت:" بازیکنان ملی‌پوش ما شاداب و آماده برگشته‌اند و این خبر خوبی است". سامان قدوس یکی از این ملی‌پوشان آمیان است که بعد از شرکت در بازی تیم ملی کشورمان مقابل بولیوی به فرانسه بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




کرافت، قدوس و خالد عدنان سه بازیکن آمیان هستند که اخیراً بعد از شرکت در بازی‌های ملی کشورهایشان به اردوی آمیان اضافه شده‌اند. عدنان روز پنج‌شنبه با آمیان تمرین نکرد، ولی رسانه‌ها می‌گویند او مشکلی ندارد چرا که در بازی بنین و الجزایر به میدان رفته است.


بازگشت کوئنتین کورنت به تمرین‌ها بعد از یک دوره‌ی نسبتاً طولانی مصدومیت یکی دیگر از نکاتی بود که پلیسیه از آن خوشحال بود. یکی از بازیکنان کلیدی آمیان که به دلیل عمل جراحی روی پایش مدتی در ترکیب این تیم حضور نداشت.


اما کریستوف پلیسیه در مورد بازی بزرگ امروز تیمش مقابل پاری سن ژرمن در پاریس گفت:" بازی در پاریس مقابل پاری سن ژرمن برای ما محک بزرگی است تا بتوانیم روحیه‌ی ایثار و از خود گذشتگی‌مان را سنجش کنیم و ببینیم از نظر ذهنی چقدر برای بازی‌های بزرگ آمادگی داریم. نکته‌ی مهم این است که تیم ما هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین علت به هیچ وجه یک قربانی از پیش باخته نیست".

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد+ فیلم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

کد خبر 748200

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند