Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@19:17:54 GMT

همایش اتومبیلرانی در آستارا برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۴۷۳۲۲

همایش اتومبیلرانی در آستارا برگزار شد

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا روز شنبه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان آستارا و با شرکت 30 اتومبیلران حرفه ای به مسافت حدود پنج کیلومتر در بلوار سفیر امید آستارا برگزار شد.
اصغر اکسیر افزود: اتومبیلرانی و موتورسواری به عنوان یکی از پنج رشته پر مخاطب کشور، نوجوانان و جوانان زیادی را جذب کرده و حمایت مادی و معنوی مسئولان از این رشته، سرمایه گذاری برای سلامت جوانان و زمینه ساز پرهیز آنان از ناهنجاری های اجتماعی از جمله اعتیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نبود پیست های اتومبیلرانی و موتور سواری از دغدغه های ورزشکاران این رشته در آستاراست و با توجه به استقبال روز افزون علاقمندان موتورسواری، باید پیست آن راه اندازی شود.
اکسیر با بیان اینکه 40 ورزشکار زیرنظر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آستارا فعالیت می کنند، اظهار کرد: از سال 2016 میلادی ورزشکار موتورسوار یا اتومبیلران از ایران به رقابت های بین المللی اعزام نشده و به جز سال 2015 میلادی، ایران میزبان رقابت های بین المللی این رشته ها نبوده و این موضوع، تاثیر زیادی در کاهش انگیزه ورزشکاران آن دارد.
26 مهر تا دوم آبان هفته تربیت بدنی است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند.

** کاروان راهیان نور آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد
45 نفر از دانش آموزان دختر آستارا در قالب کاروان راهیان نور به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و مقاومت، با بدرقه مسئولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز شنبه در آئین بدرقه راهیان نور در محوطه دبیرستان دوره دوم دخترانه فاطمه زهرا (س) لوندویل به خبرنگار ایرنا گفت: شرکت کنندگان در این اردوی سه روزه از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید خواهند کرد و برای آنها یادواره شهدا و شب های خاطره و روایت جنگ برگزار می شود.
سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی مهم کشور است و همه ساله برای تجدید بیعت با آرمان های شهدا برگزار شده و پیوند دهنده نسل های اول و دوم انقلاب با نسل های سوم و چهارم و بنا به تاکید مقام معظم رهبری، سنتی ستودنی و با برکت است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری دو کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی اعزام شده، ادامه داد: نقش بسیجیان و فرهنگیان در پاسداشت ارزش های انقلاب، سنگین تر از دوره بعد از انقلاب و دفاع مقدس است و باید تفکر بسیجی در جامعه اشاعه شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و 17 هزار دانش آموز در مدارس آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره ورزش و جوانان انقلاب خانواده های معظم شهدا سرمایه گذاری کاروان راهیان نور راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۴۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو از سوی سازمان غذا و دارو و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،  فردا ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود

این همایش با شعار «تجویز و مصرف منطقی دارو، از سیاست گذاری تا اجرا» برگزار می شود و مطالعات مربوط به ارزیابی مصرف دارو یا DUE و نقش سیاستگذاری های ملی در تجویز و مصرف منطقی دارو از محورهای آن  به حساب می آید.

همچنین نقش انفورماتیک پزشکی در تجویز و مصرف منطقی دارو  و نقش زنجیره های مدیریتی و جامعه سلامت در تجویز و مصرف دارو را از جمله محورهای دیگر همایش مذکور می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود
  • افتتاحیه راهیان نور در بازی دراز برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس