Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:21:27 GMT

صنعت نفت دوباره تراکتورسازی را شکست داد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۵۵۳۷۱

صنعت نفت دوباره تراکتورسازی را شکست داد

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حساب دو بر یک موفق شد تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم آبادانی بود که موفق شد با حساب دو بر یک از سد مهمانش بگذرد.

مصاف دو تیم در هر دو نیمه جذاب بود و بازیکنان دو تیم فرصت‌های خوب گلزنی متعددی را در این دیدار از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول بازی را طالب ریکانی روی یک شوت از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند و بازی با حساب یک بر صفر در نیمه اول به پایان رسید. در نیمه دوم تراکتورسازی در دقیقه ۷۴ روی پاس دیدنی دژاگه به استوکس و ضربه تمام کننده این بازیکن، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند اما نتیجه یک بر یک پایدار نبود و در در دقیقه ۷۶ کار تاکتیکی تیم صنعت نفت و دفع ناقص توپ از سوی بازیکنان تراکتورسازی باعث شد تا رضا جبیره در دهانه دروازه تیم تراکتورسازی، براحتی صاحب توپ شود و دروازه را برای بار دوم باز کند.

در ادامه این دیدار تلاش تراکتوری‌ها برای به تساوی کشاندن بازی بی فایده بود و آنها مثل بازی جام حذفی بازهم در آبادان مقابل صنعت نفت شکست خوردند.

با این نتیجه تیم صنعت نفت آبادان با ۹ امتیاز در رده یازدهم ایستاد و تراکتورسازی هم با ۱۳ امتیاز کماکان در رده هفتم باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام باشگاه صنعت نفت آبادان تيم فوتبال تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد