Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه بر خلاف آنچه که مطرح شده، عامل قتل زن جوانی در یکی از توابع این شهرستان مطالبه مهریه نبوده چرا که وی سال گذشته مهریه خود را دریافت کرده است.

حسین یزدانخواه منطقه خراسان، اظهار کرد: چند روز گذشته زن و شوهری با یکدیگر مشاجره کرده و زن از همسر خود به دلیل فحاشی شکایت کرد و قاضی، پرونده را به پاسگاه سرهنگ تربت حیدریه ارجاع داد و پس از بررسی‌های انجام شده آن‌ها را به صلح و آشتی دعوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انجام قتل Murder بعد خروج از پاسگاه اشاره کرد و افزود: پس از خروج دوباره جر و بحث بالا گرفته و قاتل The Murderer یک بار با ضربه ماشین، مقتول را به زمین انداخته و در همان حالت دو بار دیگر از روی وی رد شده است.

بازپرس این پرونده قتل بیان کرد: این اتفاق حوالی ساعت 12 مقابل پاسگاه رخ داد و قاتل ظرف 30 ثانیه از محل جرم Crime متواری گشت.

یزدانخواه با اشاره به گفته‌های قاتل افزود: قاتل پس از فرار Escape خودروی خود را در یکی از روستاهی اطراف مخفی کرده و به سمت مشهد متواری شد که حدود ساعت سه بامداد روز بعد خود را به آگاهی تربت حیدریه معرفی می‌کند و اکنون در بازداشت برای تکمیل پرونده به‌سر می‌برد.

این مقام قضایی گفت: در بسیاری از اخبار انتشار یافته علت قتل طلب مهریه عنوان شده که کذب است زیرا یک‌سال گذشته مقتول مهریه خود که یک قطعه زمین بوده دریافت کرده و از مدت‌ها پیش با همسر خود درگیری داشته تا اینکه بالاخره نزاع و درگیری آنان منجر به قتل وی شد.

قاتل در بازجویی‌های انجام شده به قتل در حالت تاری دید بر اثر عصبانیت اعتراف کرده است.

 

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل دلخراش ملکه زیبایی روس + عکس این خمینی را ندیده بودید! + عکس مریم 40 ساله 44 بچه به دنیا آورده است +تصاویر پشت پرده فیلم درگیری ماموران شهرداری تهران با یک دستفروش + عکس دستگیری یک یاکوزا ژاپن در ویلای رامسر ! + عکس عکس تلخ 3 جوان ایرانی که در دریای خزر جان باختند دختری همکلاسی هایش را به میهمانی وحشتناکی دعوت کرد! همخوابی چندش آور زوج جوان با سگ + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بریدن سر خانم دکتر توسط معلم عاشق پیشه! + عکس 6 مرد با لباس زنانه در مسیر اربعین دستگیر شدند ! +عکس و فیلم ثریا 15 ساله بود که در حرمسرای قذافی تسلیم نیت شوم شد! / جزییات تکاندهنده بی حیایی های دیکتاتور دختر خواننده ایرانی با خاشقجی فامیل نزدیک است ! دستگیری مرد مرموز جاده های لرستان توسط سپاه ! آقای بازیگرایرانی به خودکشی فکر می‌کند! جشنواره دیوانه ها برگزار شد+16+تصاویر هولناک دار زدن پسر جوان با دستان بسته در باغ توت کن تهران! تکرار فاجعه شراب مرگ در بندرعباس / محموله های که از ناصر خسروی تهران ارسال می شود ! نقشه عجیب دختر تهرانی برای ازدواج با پسر افغان

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder قاتل The Murderer جرم Crime فرار Escape اخبار اخبار حوادث انقلاب مهریه بازپرس قتل زن جوان تربت حیدریه عکس فیلم ایران محکوم شد قتل مرد ایرانی امریکا سیاه دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۵۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • قصه زهره و نوش‌آفرین خانم و نخستین مدرسه دخترانه طرشت | مکتب‌خانه‌های طرشت را زنان مدیریت می‌کردند