Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع تجاری در میدان امام حسین( ع) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: ساعت ٢١:٣٠ دیشب یک مورد  آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان انقلاب به سامانه ١٢۵ اعلام شد که بلافاصله 3 ایستگاه به همراه خودروی تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه بود که در طبقه سوم در یک کارگاه حدوداً ٨٠ متری آتش‌سوزی به وقوع پیوسته و بخش زیادی از آن شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان کرد: آتش‌نشان‌ها از سه طرف شروع به خاموش کردن آتش کردند و توانستند آتش را تحت کنترل در آوردند.

ملکی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ۴ تا ۵ کارگر در داخل ساختمان هستند که آتش‌نشان‌ها توانستند آن‌ها را بعد از جستجو پیدا و از ساختمان خارج کنند.

وی افزود: آتش‌نشانان موفق به شعله‌زنی و مهار حریق شدند؛ همچنین در این عملیات چند کارگر نجات پیدا کرده و هم‌اکنون عملیات جست‌وجو، ایمن‌سازی محل حادثه و تخلیه دود ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی پاساژ تجاری جلال ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال