Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس محیط زیست بردسکن از کشف لاشه 2 رأس قوچ وحشی و دستگیری شکارچیان در بردسکن خبر داد و گفت: در بازرسی هایی که به عمل آمد یک قبضه سلاح گلوله زنی، دو دستگاه دوربین چشمی و ده عدد فشنگ کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد مظلوم پناه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بردسکن اظهار داشت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست به اتفاق رئیس کلانتری مرکزی شهر بردسکن حین گشت و کنترل عرصه های طبیعی شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک که پس از توقف و بازرسی یک قبضه سلاح گلوله زنی، دو دستگاه دوربین چشمی و ده عدد فشنگ کشف نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متخلفین وقتی دریافتند چاره ای جزء اعتراف ندارند به شکار 2 رأس قوچ وحشی که لاشه آن‌ها را زیر سنگ‌ها پنهان نمودند اقرار کردند، خاطرنشان کرد: پس از طی مسافت حدود 2 کیلومتر، لاشه 2 رأس قوچ وحشی از زیر سنگ‌ها کشف شد.

رئیس محیط زیست بردسکن ضمن تقدیر و تشکر از همراهی قابل تقدیر رئیس کلانتری شهر بردسکن، تصریح کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و متخلفین به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین در ادامه اذعان کرد: متخلفین مبلغ 200 میلیون ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست را به حساب خزانه واریز نمودند و مستند به بند الف ماده 12 قانون شکار و صید قانون‌گذار برای متخلفین مجازات حبس از سه ماه تا سه سال در نظر گرفته است.

مظلوم پناه از عموم شهروندان درخواست نمود محیط زیست شهرستان را در حفظ و صیانت از مخلوقات زیبای خداوندی که گنجینه های طبیعی شهرستان هستند یاری فرمایند و در صورت مشاهده تخلف شکار و صید مراتب را به شماره 09158236196 – 55426565 و یا پلیس 110 اطلاع‌رسانی فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت

ایسنا/فارس رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت از دریافت گزارش‌هایی مبنی برمشاهده دو قلاده گربه جنگلی توسط یکی از دوست‌داران محیط زیست در بخش درودزن این شهرستان و زنده‌گیری آنان خبر داد.

یوسف حسنی امروز، ۵ اردیبهشت با بیان اینکه نیروهای یگان این اداره ضمن حضور به موقع با همکاری طبیعت دوستان این دو قلاده گربه را به دام انداختند، افزود: به نظر می‌رسد که دو قلاده گربه جنگلی حین عبور از جاده به دلیل نبود مسیر عبور و بلند بودن حفاظ بتونی جاده مرودشت درودزن نتوانسته‌اند با مادر خود از جاده عبور کنند و از مادر جدا شده‌اند.

وی تصریح کرد: لازم است در جاده‌های احداثی راهداری علاوه برنصب تابلو عبور حیات وحش، جهت عبور آن‌ها مسیرهایی ایجاد شود تا ضمن کاهش تلفات حیات وحش آن‌ها به راحتی بتوانند از جاده عبور کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در پایان گفت: گربه‌های جنگلی مکشوفه جهت تیمار و نگه‌داری به پارک ملی بمو تحویل داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت