Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@05:18:03 GMT

۵۷ باند سرقت در بوشهر شناسایی و منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۱۷۰۹۲۸

۵۷ باند سرقت در بوشهر شناسایی و منهدم شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام ۵۷ باند سرقت و کشف ۹۲ فقره سرقت در بوشهر خبرداد. ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از توجه مسئولان انتظامی در امر پیشگیری از جرایم اظهار داشت: مشارکت مردم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم حائز اهمیت نیروی انتظامی است که تحقق این مهم نقش تاثیرگذاری در کاهش جرایم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این نکته که برای جلوگیری از وقوع جرم مردم باید به توصیه‌های پلیس  توجه جدی کنند افزود: بسیاری از جرایم می‌توان با رعایت مورد ایمنی کنترل و از وقوع آن جلوگیری کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر، با اشاره به اینکه امنیت در بوشهر پایدار و مستمر است افزود: مشارکت مردم با پلیس در بوشهر جای قدردانی دارد چراکه امنیت با مشارکت همه جانبه مردم محقق می‌شود.

سرهنگ سهرابی از  اجرای طرح کشف سرقت‌ها، شناسایی و دستگیری سارقان خبرداد و بیان کرد: پلیس آگاهی در راستای افزایش سرقت طی چند هفته گذشته طرح کشف سرقت‌ها، شناسایی و دستگیری سارقان منازل، سیم برق، قطعات خودرو، و ساختمان‌های نیمه کاره  در پنج روز در نقاط مختلف استان بوشهر اجراء کرد.

وی، یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس آگاهی را مقابله با آسیب‌های اجتماعی به ویژه سرقت‌ها دانست و تصریح کرد: با اجرای این طرح با محوریت پلیس آگاهی و مشارکت سایر پلیس‌های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری منجر به شناسایی و دستگیری سارقان و انهدام باندها شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام 57 باند سرقت و کشف 92 فقره سرقت در بوشهر خبرداد و افزود: با انهدام باندهای سرقت در استان بوشهر جرایم سرقت در 7 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

انتهای پیام/ن

R41363/P1361/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت از مغازه آنان در سطح شهرستان کاشان، بررسی موضوع برای دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و جمع آوری آثار و ادله لازم از دست داشتن ۵ سارق در این سرقت‌ها مطلع و پس از بدست آوردن هویت اصلی متهمان، عملیات دستگیری سارقان را به صورت ویژه آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با پیگیری‌های دقیق کارآگاهان مخفیگاه هر ۵ سارق شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت از مغازه در شهرستان کاشان اقرار کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: مالخر این پرونده نیز دستگیر و از مخفیگاه وی تعداد ۹۱ حلقه لاستیک وابزارهای مسروقه از ۳ مغازه کشف که با تکمیل تحقیقات متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6098208

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت خواهر و برادری در تهران
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران | خواهر سرکرده باند بود
  • انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران/ کشف ۴۰ پرونده دزدی
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان