Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی ولیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه افتتاح بیمارستان 220 تختخوابی آیت الله خویی و تاکید مسوولان محلی، استانی و کشوری مبنی بر راه اندازی این بیمارستان طی سال جاری، این شرکت اقدام به اجرای خط انتقال آب کرد که یک ماهه به اتمام رسید.
وی اضافه کرد: در این مسیر به دلیل نبود خط انتقال آب، خط انتقال مجزا به صورت جهادی در مدت یک ماه احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: طول خط انتقال بیمارستان 220 تختخوابی آیت الله خویی بالغ بر 2 کیلومتر و 300 متر است که با لوله پلی اتیلین به قطر 160 میلی متر اجرا شد.
ولیزاده ادامه داد: آب مورد نیاز بیمارستان از طریق شهرک ولیعصر تامین خواهد شد.
به گزارش ایرنا، ساخت بیمارستان آیت الله العظمی خویی از سال 71 به همت مردم خیر خوی آغاز و در این مدت پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت، اما در سال 91 و پس از کاهش تعداد تخت‌های آن به 220 برای تکمیل به دانشگاه علوم پزشکی استان و از طریق دانشگاه به پیمانکار واگذار شده، اما به دلیل کمبود منابع مالی روند احداث آن همچنان راکد بود تا اینکه دولت تدبیر و امید سال گذشته با تزریق اعتبارات ویژه روند احداث را سرعت بخشید.
بیمارستان آیت الله العظمی خویی در 27 هزار مترمربع زمین در چهار طبقه احداث می شود که کلینیک، بخش های بستری، بخش های ویژه اورژانس از جمله قسمت های این بیمارستان به شمار می رود.
7132/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آیت الله العظمی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان زمین قطر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • ضرورت احداث تهران جدید