Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسران نظامی دو کره و فرماندهی سازمان ملل تحت رهبری آمریکا امروز (دوشنبه) بار دیگر در روستای مرزی دو کره دیدار کردند که هدفش آزمودن اقدامات در جریان خلع سلاح این منطقه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، نشست سه جانبه امروز دومین دیدار در روزهای اخیر محسوب می‌شود. این مذاکرات برای بررسی مین زدایی منطقه و بررسی گام‌های بعدی درباره این منطقه برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست پیش از دیدار روز جمعه میان مقام‌های نظامی دو کره در روستای مرزی پانمونجوم برگزار شد.

توافق برای برگزاری چنین رایزنی‌هایی در نتیجه نشست میان دو کره در پیونگ یانگ که در سپتامبر سال جاری میلادی و با حضور رهبران دو کشور برگزار شد، به دست آمده است.

وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که در جریان دیدار روز جمعه، طرف‌های شرکت کننده به بررسی ابتکار عملی‌هایی در راستای تشکیل و همکاری برای یک کمیته نظامی مشترک و همچنین تفحص مشترک برای یافتن بقایای سربازان کشته شده در جریان جنگ کره در منطقه غیر نظامی شده می‌پردازند.

هیات کره شمالی به ریاست ژنرال "آن ایک سان" و ریاست هیات کره جنوبی بر عهده ژنرال "کیم دو-گیون" است.

اوضاع در شبه جزیره کره در سال جاری میلادی در حالی رو به بهبود رفته که مقام‌های دو کشور مذاکراتی را برگزار کرده‌اند.

در ژوئن، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در سنگاپور دیدار کرده و به توافقی برای خلع سلاح اتمی و موشکی رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۸۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود

تین نیوز

 کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات در حالی تا دقایقی دیگر برگزار می شود که ۱۰ سال از آخرین جلسه طرفین می گذرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور و بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور تا دقایقی دیگر در ابوظبی برگزار می شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال؛ به منظور توسعه همکاری های دو کشور در همه زمینه های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و حمل و نقلی (هوایی، دریایی، جاده ای و ترکیبی) برگزار می شود.

توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین المللی بویژه کریدور شمال جنوب به منظور ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • پشت‌پرده استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی صهیونیست‌ها
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات