Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان گفته است که این کنفرانس هیچ ارتباطی به حزب ندارد و سازمان دهنده آن از اعضای پیشین اخراج شده حزب هستند. ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از novosti.izde.kg، نشست حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان بدون حضور آتامبایف، در شهر کاراکول، منطقه ایسیک کول، در 20 اکتبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که در آن 150 تا 200 نفر شرکت کردند، برخی از اعضای حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان که از رهبر کنونی حزب، آلماس‌بیک آتامبایف حمایت می‌کنند، نیز حضور داشتند.

این نشست توسط ساگین‌بیک عبدالرحمانوف عضو سابق حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان سازماندهی شده بود.

گوندوز جولدوبایِوا سخنگوی حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان گفته است که این کنفرانس هیچ ارتباطی به حزب ندارد:

- این نشست یک نشست رسمی از سوی حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان نیست. تمام جلسات برگزار شده توسط ساگین‌بیک عبدالرحمانوف غیرقانونی است و بر خلاف منشور حزب است. آنها گفتند که کنفرانس‌های منطقه‌ای برگزار می‌کنند، اما این مساله نیز نیازمند رضایت شورای سیاسی حزب یا هماهنگ کننده حزب است. عبدالرحمانوف تنها یک مهره در این بازی است. پشت او نیروهای قدرتمند دیگری هستند.

او خاطر نشان کرد که ساگین‌بیک عبدالرحمانوف توسط تصمیم شورای سیاسی حزب در سال 2017 از حزب سوسیال دموکرات قرقیزستان اخراج شد.

پیش از این نیز، نشست‌های مشابهی توسط ساگین‌بیک عبدالرحمانوف سازماندهی شده و در سایر مناطق قرقیزستان برگزار شده بود.

انتهای پیام/

R7650/P1396/S8,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر