Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بهترین بازیکنان هفته‌ی نهم لیگ برتر به انتخاب گروه آنالیز برنامه نود مشخص شدند.

به گزارش وب‌سایت نود، گروه آنالیز برنامه نود، هر هفته با بررسی بازی‌های لیگ برتر به بازیکنانی که بیش از ۳۰ دقیقه در هر بازی حضور داشتند نمره‌ای بین ۱ تا ۶(ضعیف‌ترین) می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمرات برای افرادی که تیم فانتزی دارند هم حائزاهمیت است.

بر اساس قوانین فوتبال فانتزی بازیکن برتر هر بازی سه امتیاز می گیرد و بازیکنان دوم و سوم به ترتیب دو و یک امتیاز می گیرند.

اگر شما در فوتبال فانتزی عضو هستید حتما برایتان مهم است که متوجه شوید آیا از قبال داشتن بازیکن برتر امتیاز گرفته‌اید یا خیر؟

پدیده 2- فولاد خوزستان صفر

صدرنشین لیگ برتر بعد از دو تساوی ششمین برد خود در لیگ را مقابل فولاد خوزستان بدست آورد تا همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بماند. محمدرضا خلعتبری که گل دوم پدیده در این بازی را به ثمر رساند؛ بهترین بازیکن زمین شد.

1- محمد رضا خلعتبری (پدیده) 2- محمد قاسمی‌نژاد (پدیده) 3- یوسف بهزادی (پدیده)

سایپا یک- استقلال تهران 2

استقلال تهران دومین برد خارج از خانه‌ی خود در لیگ هجدهم را مقابل سایپا بدست آورد. در این بازی علی دشتی که تک گل سایپایی‌ها را به ثمر رساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1- علی دشتی (سایپا) 2- اللهیار صیادمنش (استقلال تهران) 3- مرتضی تبریزی (استقلال تهران)

ماشین سازی تبریز یک- نفت مسجد سلیمان یک

ماشین سازی تبریز در یک بازی خانگی با گل دقایق پایانی رضا خالقی‌فر از شکست گریخت. خالقی‌فر زننده‌ی گل تساوی ماشین سازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1- رضا خالقی‌فر(ماشین سازی) 2- فرشاد جانفزا (نفت مسجد سلیمان) 3- حکیم نصاری (نفت مسجد سلیمان)

سپیدرود رشت صفر- ذوب‌آهن اصفهان صفر

ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی نه چندان جذاب در زمین تیم قعرجدولی سپیدرود رشت متوقف شد. در این بازی میلاد فخرالدینی مدافع ذوب‌آهن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1- میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن) 2- میلاد شیخ‌سلیمانی (سپیدرود) 3- زبیر نیک‌نفس (ذوب‌آهن)

سپاهان اصفهان 3- نساجی مازندران 2

سپاهان اصفهان در یک بازی جنجالی موفق شد در ثانیه‌های پایانی میهمان خود را با پنالتی استنلی کی‌روش شکست دهد. در این بازی کی‌روش استنلی که 2 گل برای سپاهان به ثمر رساند، بهترین بازیکن زمین شد.

1- کی‌روش استنلی (سپاهان) 2- سجاد شهباززاده (سپاهان) 3 سجاد آشوری (نساجی)

استقلال خوزستان صفر- پارس جنوبی جم 2

استقلال خوزستان بعد از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی تبریز، در یک بازی خانگی هم مقابل میهمان خود پارس جنوبی جم تن به شکست داد. در این بازی محمد نوری که گل اول پارس را به ثمر رساند، بهترین بازیکن زمین شد.

1- محمد نوری (پارس جنوبی جم) 2- روح‌الله سیف‌اللهی (پارس جنوبی جم) 3- مجتبی لطفی (پارس جنوبی جم)

صنعت نفت آبادان 2- تراکتورسازی تبریز 1

صنعت نفت آبادان اولین برد خود در لیگ هجدهم را مقابل تراکتورسازی تبریز بدست آورد. در این بازی اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش تراکتورسازی که پاس تنها گل این تیم را به آنتونی استوکس داد، بهترین بازیکن زمین شد.

1-اشکان دژاگه (تراکتورسازی) 2- طالب ریکانی (صنعت نفت آبادان) 3- رضا جبیره (صنعت نفت آبادان)

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی تراکتورسازی لیگ برتر ایران ویژه اشکان دژاگه فوتبال فانتزی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۸۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد

هفته گذشته استقلال باید در تبریز با تراکتور بازی می کرد و پرسپولیس در تهران با تیم سپاهان بازی داشت.

به گزارش طرفداری، با توجه به تفاضل برابر استقلال و پرسپولیس در هفته گذشته و برتری یک امتیازی استقلال، خیلی ها تصور داشتند استقلال در تبریز مساوی کرده و پرسپولیس با پیروزی در تهران صدرنشین خواهد شد.

اما هر دو تیم مساوی کردند تا هیچ چیز در صدر جدول عوض نشود. این هفته برخلاف هفته گذشته این استقلال است که دست بالا را در موقعیت پیش بینی نتایج دارد. استقلال در تهران باید با ذوب آهن بازی کند و پرسپولیس در خارج از خانه باید به مصاف تیم اوج گرفته نساجی برود که در هفته های گذشته خوب کار کرده و حالا پرسپولیس در شهری که سال قبل حشن قهرمانی گرفت، باید از دهان شیر امتیاز بیرون بکشد.

استقلال هم با حریفی مثل ذوب آهن بازی دارد که در بازیهای خارج از خانه خود بسیار خوب کار می کند اما طبیعت فوتبال به خصوص در شرایط امروزی می گوید تیمهای هم سطح، در خانه به خصوص در هفته های واپسین لیگ، بهتر کار می کنند.

بر این اساس باید گفت همان طور که هفته قبل، پیش از شروع مسابقات پرسپولیس دست بالا را داشت، این بار نوبت استقلال است که دست بالا را قبل از انجام مسابقات داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد