Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، درباره سیاست وزارت علوم مبنی بر تضعیف دانشگاه های علمی کاربردی، پیام نور و آزاد و ارتقای سطح کیفی دانشگاه های غیرانتفاعی اظهارداشت: چنین چیزی به هیچ وجه درست نیست و در سیاست های وزارت علوم جایی ندارد.

وی افزود: دانشگاه های غیر دولتی و آزاد بر اساس اصل 44 قانون اساسی که باید بخش خصوصی در کنار دولت متولی امور مختلف شود، شکل گرفته اند؛ غفلت از این اصل باعث آسیب رسیدن به دانشگاه های غیر دولتی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی در پایان تصریح کرد: در صورت زمین خوردن این دانشگاه ها، بازیابی آن ها کار سختی خواهد بود؛ دولت هر زمان که اراده کند می تواند اقدام به تاسیس واحد های دانشگاهی کند اما در صورت غفلت از دانشگاه های غیر دولتی، مشکلاتی ایجاد خواهد شد که حل کردن آن راحت نخواهد بود.

انتهای پیام/

108 / 167 منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه آزاد دولت دانشگاه های غیر دولتی منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه آزاد دولت دانشگاه های غیر دولتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه آزاد دولت دانشگاه های غیر دولتی منصور غلامی وزارت علوم دانشگاه آزاد دولت دانشگاه های غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است