Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از وقوع آتش‌سوزی در کارگاه کمک فنرسازی در جاده سنتو تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا، «محمد قلیزاده» در تشریح این حادثه اظهار کرد: عصر دیروز طی اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارگاه کمک فنرسازی در جاده سنتو، آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آتش‌سوزی ناشی از مجاورت دستگاه برش در جوار ظرف محتوی بنزین بدون سرپوش مناسب بود.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به این‌که در این آتش‌سوزی صدمات جانی وجود نداشت، گفت: واکنش سریع آتش‌نشانان اعزامی، این آتش‌سوزی را به سرعت مهار کرده و مانع از گسترش آن شد.

قلیزاده توجه به اصول ایمنی در پیشگیری از وقوع حریق و حوادث مهم و ضروری دانست و از مسئولان کارگاه‌ها خواست تا با شناسایی موارد خطرآفرین و رعایت اصول ایمنی، از بروز حوادث پیشگیری کنند و در صورت بروز حادثه، بدون اتلاف وقت با شماره 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تماس حاصل کرده و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش سوزي منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۴۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد